بلاگ

محبوب ترین بازی های PS4 در جهان تا به امروز

محبوب

ما در این بخش نسبتا طولانی به شما محبوب ترین بازی های PS4 را در طول تاریخ تا اسفند 1400 به شما معرفی میکنیم پس با ما تا انتهای این بخش همراه باشید.

از نوامبر 2013 میلادی که کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ رونمایی شد، بازی های ویدیویی مختلفی برای این پلتفرم منتشر شد که بعضی از آن ها بصورت انحصاری بودند و برخی دیگر عمومی. انتخاب های زیادی وجود داشت که ما تصمیم گرفتیم با توجه به نظرات و پسند هایی که کاربران در فضای مجازی داده اند لیستی از بازی هایی که مورد قبول و محبوب کاربران بوده است را برای شما تهیه کنیم و به شما معرفی کنیم تا از تجربه ی آن ها غافل نشوید.

ما در همین زمینه مطالب مختلفی را نیز آماده کرده بودیم که آن ها را برای شما در زیر معرفی می کنیم:

 

با توجه به این که حجم محتوایی و تعداد بازی ها زیاد است، بدون مقدمه برویم سراغ اصل مطلب.

 

برترین و محبوب ترین بازی های کنسول پلی استیشن 4 (PS4)

 

محبوب - Yakuza 6

بازی Yakuza 6: The Song of life

سازنده بازی: Sega و استودیو Ryu Ga Gotoku

سال انتشار بازی: دسامبر 2016 میلادی

ژانر: اکشن- ماجراجویی

پلتفرم ها : PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows

نمره در متاکریتیک: 82

این بازی در ابتدای کار میتوان گفت محبوب ترین بازی کنسول PS4  می باشد. داستان این بازی به پر از محتوا های جذاب و اجتماعی است که در عین حال آموزنده می باشد. در این بازی ارتباط بسیار نزدیک از گذشت و فداکاری در ارتباط با خانواده را تجربه خواهید کرد. یک ارتباط عمیق از مهربانی محبت و صمیمیت در یک بازی اکشن و خشن که ژاپن مدرن را روایت می کند. این بازی یک نسخه ی تمام عیار است که اگر 5 بخش قبلی آن را هم تجربه نکرده باشید، می توانید با بهره مندی از این بازی، تجربه ای بسیار جذاب و زیبا رقم بزنید. صحنه ها و جلوه های ویژه این بازی که با گرافیک بسیار بالایی درآمیخته شده است که توانسته با استفاده از یک داستان جذاب و هوشمندانه تا انتهای داستان این بازی، مخاطب را کنجکاو و پایبند به بازی نگه دارد. دارندگان کنسول های پلی استیشن 4 اگر تا به حال این بازی را تجربه نکرده اید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما از تجربه ی این بازی محبوب و جذاب غافل نشوید.

 

 

بازی God Of War 2018

سازنده بازی: Sony – استودیو سانتا مونیکا

سال انتشار بازی: آپریل 2018 میلادی

ژانر: اکشن- ماجراجویی

پلتفرم ها : PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows

نمره در متاکریتیک: 94

بازی God Of War یک محصول بسیار جذاب و فوق العاده است که نیاز به معرفی ندارد. این بازی به طوری صحنه های اکشن و خشن را نمایش می دهد که بطور شگفت آوری کاربر ها را میخ کوب می کند. این بازی در نسخه های مختلفی منتشر شد که نسخه آخر آن که معروف به God Of War 2018 می باشد پر نصب ترین و پر طرفدار ترین نسخه های این مجموعه است. مجموعه خدای جنگ بطور کلی انحصاری شرکت سونی بود و فقط برای پلی استیشن 4 منتشر شد اما پس از طی مدتی، قفل این حصار شکسته شد و تولید این محصول را برای پلتفرم ویندوز هم رقم زد و این یک بمب شادی بود که بین گیمر ها منفجر شد که حالا می توانند تجربه ی یک جنگ تمام عیار با خشونت بی حد و اندازه در کامپیوتر شخصی خود رقم بزنند.
کریتوس در این نسخه شخصیت یاغی و وحشی که قبلا داشت را ندارد چرا که او الان یک پدر است و باید به فرزندش آموزش دهد. در داستان این بازی کریتوس بار ها به پسر خود یادآور شده است که نباید مانند من شوی بلکه باید از من بهتر باشی. این بازی پیوند پدر و استاد با فرزند و شاگرد را برای کریتوس به ارمغان می آورد. خدای جنگ جزو محبوب ترین بازی ها در پلتفرم PS4 و PS5 به شمار می رود.

 

محبوب - The Last of Us Remastered

بازی The Last of Us Remastered

سازنده بازی: Sony – ناتی داگ

سال انتشار بازی: جولای 2014 میلادی

ژانر: اکشن- ماجراجویی

پلتفرم ها : PlayStation 4

نمره در متاکریتیک: 95

مجموعه بازی The Last of Us یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های انحصاری در کنسول پلی استیشن 4 می باشد. این بازی روایت مردی است به نام جوئل که خود را پدر و مسئول و در عین حال استاد دختری به نام الی می داند. او سعی می کند که از الی محافظت کند و او را سالم و ایمن در یک شرایط بسیار خطرناکی که در آمریکا به وجود آمده است به مقصد برساند. یک بیماری قارچی به نام Cordyceps در حال شیوع است که انسان ها را گریبان گیر خود کرده است.
شما در اول کار هیچ سلاحی ندارید و باید با گشت و گذار کردن به داخل سطل های زباله و بخش های دیگری از نقشه با استفاده از لوازمی مانند چسب و چوب و فلز و قیجی و … برای خود سلاح سرد بسازید چرا که افرادی که مبتلا به این بیماری شده اند مانند زامبی به شما حمله خواهند کرد که با استفاده از این سلاح ها باید از خود محافظت کنید. می توان گفت بیش از 97 درصد افرادی که کنسول های پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 دارند حقیقتا یکبار این بازی را تجربه کرده اند. اگر این بازی را تا بحال تجربه نکرده اید، یقینا خیلی ضرر کرده اید.

 

GTA-V- محبوب

بازی Grand Theft Auto V

سازنده بازی: Rokstar

سال انتشار بازی: سپتامبر 2013 میلادی

ژانر: جهان باز

پلتفرم ها : PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows

نمره در متاکریتیک: 97

سری Grand Theft Auto V یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین بازی های جهان باز است. این بازی در نسخه های پیشین خود موفقیت های زیادی را بدست آورده است. شرکت سازنده ی بازی یعنی راک استار پس از انتشار سری GTA V توانست یک اتفاق بزرگی را در عرصه بازی های ویدیویی رقم بزند. چرا که این بازی به دلیل گستردگی و جهان باز بودن آن خود را به یک بازی بی انتها تبدیل کرده است. بگونه ای که نسخه آنلاین این بازی هم ارائه شد و بازیکنان بسیار زیادی را جذب خود کرده است. نسخه آنلاین این بازی از سلاح ها و تجهیزات پیشرفته تری برخوردار است و شما می توانید از اسکین های مختلفی بهره مند شوید. شما همچنین می توانید با کسب درآمد در این بازی خود را ارتقا بدهید. اگر علاقه مند به یک بازی جهان باز هستید و دوست دارید مأموریت های متنوع از جمله پلیسی، دزدی، درگیری مسلحانه و … داشته باشید حتما این بازی بسیار جذاب را امتحان کنید.

بیش تر بخوانید:

چگونه در بازی GTA online کسب درآمد کنیم؟

 

Titanfall 2 محبوب

بازی Titanfall 2

سازنده بازی: Respawn- Entertainment

سال انتشار بازی: اکتبر 2016 میلادی

ژانر: اکشن شوتر اول شخص

پلتفرم ها : PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows

نمره در متاکریتیک: 89

بازی Titanfall 2 یکی از بازی های اول شخص شوتر است که حالت علمی تخیلی دارد. می شود برای اینکه بتوان آدرس دقیق تری داد مانند بازی کریسیس 3 که مربوط به آینده بود اشاره کرد. داستان این بازی مربوط به آینده است و یک پوششی از ربات دارید میتوانید پرش های بلند انجام دهید یا روی دیوار راه بروید و از اسلحه ها و تجهیزات پیشرفته ای برخوردار باشید. خب یقینا این یک بازی بسیار جذاب می تواند باشد و خب به دلیل جذابیت بسیاری که در ساختار این بازی و داستان علمی تخیلی آن وجود دارد می توان گفت که این بازی یک شوتر روان و حرفه ای است که به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های پلی استیشن 4 به شمار می رود.

 

Control محبوب

بازی Control

سازنده بازی: Remedy-Entertainment

سال انتشار بازی: آگوست 2019 میلادی

ژانر: اکشن شوتر سوم شخص – ماجراجویی

پلتفرم ها : PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows

نمره در متاکریتیک: 82

شاید باورتان نشود ولی بازی Control به قدری مهیج و جذاب است که نمی توان آن حجم از هیجان را توصیف کرد. این بازی را با قاطعیت می توان گفت از بهترین و محبوب ترین بازی ها در بازی های ارائه شده برای پلتفرم پلی استیشن 4 می باشد. حس کنترل کردن اجسام می تواند بسیار جالب و هیجان انگیز باشد.
در این بازی شما با استفاده از مهارت ها و قدرت های خود مانع هجوم فرا زمینی ها شوید. گرافیک این بازی بسیار چشم نواز است و اضافه شدن ری تریسینگ هم باعث شد برخی نقص های گرافیکی این بازی هم رفع شود. این بازی به قدری هوشمندانه ذهن مخاطب را در دست می گیرد که نمی توانید از این بازی و تجربه ی دلچسب آن دست بکشید.

 

محبوب - Dark Souls III

بازی Dark Souls III

سازنده بازی: FromSoftware Inc

سال انتشار بازی: مارس 2016 میلادی

ژانر: اکشن نقش آفرینی

پلتفرم ها : PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows

نمره در متاکریتیک:89

بازی Dark Souls III آخرین نسخه از سری بسیار جذاب دارک سولز است. البته نسخه های قبلی این مجموعه از لحاظ گرافیکی نتوانست آنچنان که باید توجه مخاطبان را به خود جلب کند. اما این نسخه از بازی یعنی دارک سولز 3 توانست با گرافیک بسیار هوشمندانه و جذاب فرنچایزی که جریان جدیدی در جهان بازی های نقش آفرینی ایجاد کند. این نسخه هم مانند نسخه های قبل از مکانیک مبارزه ساده و روان استفاده می کند اما این مهارت ها و درگیری های موجود در داستان این بازی بسیار چالش بر انگیز و مهیج است که غلبه بر آن ها کار ساده ای هم نیست اما غیر ممکن هم نیست. شما باید بدانید که در چه زمانی باید از چه اسلحه و تجهیزاتی استفاده کنید تا بتوانید بر دشمنان پیش روی خود غلبه کنید. شما باید آن قدر تمرین کنید تا بتوانید مقابل دشمنان پیش روی خود بایستید و آن ها را از مسیر خود بردارید. البته کار چندان دشواری هم نیست باید تمرین زیادی انجام دهید تا مهارت های شما افزایش یابد. این بازی از بهترین بازی های پلی استیشن 4 در ژانر نقش آفرینی و بازی شمشیری است.

 

The Witcher 3 محبوب

بازی The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده بازی: CD Projekt-  CD Projekt RED

سال انتشار بازی: می 2015 میلادی

ژانر: اکشن نقش آفرینی

پلتفرم ها : Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows

نمره در متاکریتیک:92

در دوره ای مخاطبان با نارضایتی پذیرای نسخه دوم از مجموعه ی ویچر بودند سرانجام نسخه سوم این مجموعه در قالب The Witcher 3: Wild Hunt رونمایی و منتشر شد. این بازی نسبت به سری های پیش خیلی پیشرفته تر و مهیج تر شده بود. بگونه ای که می توان گفت در سال 2015 این نسخه از بازی به با کیفیت ترین بازی از نظر گرافیکی تبدیل شد. داستان این بازی در باره ی یک شکارچی است به نام گرالت ری ویا که وظیفه ی او آموزش، نگهداری و حفاظت از دختر بچه ای به نام سیری است که در دوره ی قبل زمانیکه در مراسم جشن دختر ملکه ی نیلفگارد حامله بود، او سرنوشت گرالت شد و از آن پس گرالت مسئول حفاظت از این دختر را دارد.
گرالت به همراه معشوق خود یعنی ینیفر که یک جادو گر است به سیری کمک می کنند تا قدرت های نهفته درون خود را پیدا کند و بتواند آن ها را کنترل کند. این بازی یک بازی نقش آفرینی است اما بخش داستانی آن بیش تر است بطوریکه شما می توانید با استفاده از پرسش هایی که در بازی مطرح می شود پاسخ دلخواه را بدهید و همچنین مسیر داستان بازی را خودتان هدایت کنید.

 

محبوب - Rise of the Tomb Raider

بازی Rise of the Tomb Raider

سازنده بازی: Crystal Dynamics – Feral Interactive- Cameron Suey- Eidos-Montréal

سال انتشار بازی: 2015 میلادی

ژانر: اکشن ماجراجویی

پلتفرم ها : PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, Microsoft Windows, macOS, Linux, Google Stadia, Macintosh operating systems

نمره در متاکریتیک:88

بازی Rise of the Tomb Raider یکی از چشم انداز ترین بازی های پلی استیشن 4 می باشد. بطوریکه یک منظره ی گسترده و وسیعی را از جذابیت و تلاش برای زنده ماندن به ارمغان  می آورد. بازی Rise of the Tomb Raider درباره ی دختری به نام لارا است. لارا در مسیر سیبری حرکت می کند و مسیر دشواری را باید طی کند. این نسخه از بازی نسبت به نسخه های پیشین خود لارا می تواند با استفاده از منابعی که از طبیعت بدست می آورد برای خود تجهیزات و مهمات از قبیل مواد منفجره یا دارو بسازد که در ادامه به شما بسیار کمک خواهد کرد.شما می توانید به راحتی طی مراحل مختلفی از بازی مخفیانه کار خود را پیش ببرید. چیزی که باعث دل زدگی مخاطبان شده است این است که سیستم تیر اندازی بازی مشکلاتی را به همراه دارد که برای نمونه می توان به عدم وجود تعادل میان سیستم تیر اندازی میان سلاح های مختلف اشاره کرد. اما ناگفته نماند گرافیک بسیار زیبا و دل انگیزی که این نسخه دارد می تواند تمام عیب های آن را پوشش دهد. پس حتما پیشنهاد می کنیم این بازی را تجربه کنید.

بیش تر بخوانید:

معرفی بهترین بازی های اکشن ماجراجویی

 

Metal Gear  محبوب

 

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

سازنده بازی: Kojima Productions, Konami Digital Entertainment

سال انتشار بازی: سپتامبر 2015 میلادی

ژانر: اکشن ماجراجویی – مخفی کاری

پلتفرم ها : PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360, Microsoft Windows

نمره در متاکریتیک: 93

طی سال 1987 اولین سخه از مجموعه ی بازی های مجبوب Metal Gear Solid ارائه شد. آن زمان کسی فکرش را نمی کرد که یک روزی این مجموعه بتواند تبدیل به یکی از ابر بازی های ویدیویی در عرصه جدید باشد. روایت جذاب داستان این بازی باعث شد یک شکافی بین این نسخه و نسخه های قبلی خود بوجود بیاید که این شکافت Metal Gear Solid را نسبت به نسخه های پیشین خود سوار یک آسانسوری کرد که آن را آنقدر بالا برد که توانست تک به تک انتظارات مخاطبان را از یک بازی فوق العاده برآورده کند. فانتوم پِین شاهکار جدید استدیو کوجیما است که توانست دهان تمام منتقدان را ببندد. این داستان درباره ی یک قهرمان دلسوز و مهربان است که تبدیل به یک جنایت کار بی رحم و خشن می شود. این بازی در کتاب گینس هم ثبت شده است و میتوانید با مراجعه به لینک زیر بازی هایی که در گینس ثبت شده اند را ببینید.

بیش تر بخوانید:

گینس و بازی های ثبت شده در آن

 

Uncharted 4 محبوب

بازی Uncharted 4: A Thief’s End

سازنده بازی: Naughty Dog – Sony

سال انتشار بازی: می 2016 میلادی

ژانر: اکشن ماجراجویی

پلتفرم ها : PlayStation 4, Microsoft Windows

نمره در متاکریتیک: 93

بازی Uncharted 4: A Thief’s End می شود گفت یکی از بزرگ ترین و مهم ترین سری بازی هایی است که توسط شرکت سونی منتشر شده است. البته ناگفته نماند که این حجم از تعریف و تبحری که گفته می شود، مدیون استدیو بزرگ ناتی داگ هستیم که برای تک به تک نسخه های آن شاهکار های جذاب و بیاد ماندنی را برای مخاطبان بجا گذاشته است. داستان این نسخه از بازی بصورت کم هیجان و سرد شروع می شود. شخصیت این بازی یعنی نیتن متأهل شده است و یک همسر دارد. او یک شغل دارد و در یک خانه با همسرش زندگی آروم و بی دردسری دارد. اما این آسایش و آرامش ماندگار نمی ماند و هیجان و داستان اصلی بازی از جایی شروع می شود که برادر نیتن، کسی که پس از 15 سال بازگشته در حالی که همه فکر می کردند که او مرده است. وقتی برادر نیتن یعنی سم باز میگردد روند اصلی و مهیج داستان تازه آغاز می شود. گرافیک این بازی بسیار جذاب و دیدنی است و همچنین این بازی بخش مخفی کاری دارد که نشأت گرفته از عنوان قبلی استدیو ناتی داگ یعنی The Last Of Us است.
با توجه به این موضوع شما می توانید بدون استفاده از هیچ سلاح و تیر اندازی و خشونتی، دشمنان را از سر راه بردارید.

 

محبوب Fallout 4

بازی Fallout 4

سازنده بازی: Bethesda Game Studios

سال انتشار بازی: نوامبر 2015 میلادی

ژانر: اکشن نقش آفرینی

پلتفرم ها :PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows

نمره در متاکریتیک: 87

بازی Fallout 4 بالاخره پس از لبریز شدن صبر گیمر ها بالاخره منتشر شد. این بازی در یک دنیای پسا آخرالزمانی روایت می کند. نسخه های قبلی این بازی طرفداران زیادی داشت به همین دلیل وقتی Bethesda خبر ساخت نسخه جدید این بازی یعنی Fallout 4 را اعلام کرد، طرفداران این بازی همگی چشم انتظار و کماکان منتظر انتشار نسخه جدید این بازی بودند. داستان این بازی کمی متفاوت تر از نسخه قبلی آن است. بطوری که داستان آن به سال 1945 میلادی بر می گردد که سربازان آمریکایی پس از جنایت هایی که در هیروشیما و ناکازاکی داشتند بسیار خرسند به خانه خود باز می گردند. این جنایات و انفجار ها تأثیرات بسیار زیادی بر طرز فکر و عقیده مردم جهان که انرژی هسته ای داشتند و پس از آن دانشمندان و حکام بین الملل سعی در صلح آمیز بودن و نشان دادن وجهه خوب این انرژی داشتند. داستان شما ازینجا آغاز می شود که در سال 2077 در آمریکا یک انفجار هسته ای رخ می دهد و شما پس از این انفجار هسته ای عظیم در آمریکا، باید برای بقای خود و زنده ماند، تلاش کنید.

 

Resident Evil Village محبوب

بازی Resident Evil 8: Village

سازنده بازی: Capcom

سال انتشار بازی: می 2021 میلادی

ژانر: اکشن ترسناک

پلتفرم ها :PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows, Google Stadia

نمره در متاکریتیک: 84

Resident Evil Village  یک بازی ترسناک و در عین حال اکشن و هیجان انگیز می باشد. مجموعه ی Resident Evil ساخت کمپانی Capcom می باشد. این بازی جذاب با قاطعیت و اقتدار برنده جایزه بهترین بازی سال Golden Joystick 2021 شد. درحالی که هیچ کس فکرش را هم نمی کرد این بازی مهیج و جذاب به عنوان سازگارترین بازی با محیط زیست شناخته شد و در ادامه عنوان سرگرم‌کننده‌ترین بازی سال 2021‌ را به خود اخصاص داد. و در ادامه جایزه بهترین بازی سال رویداد Steam Awards را هم تصاحب کرد. این بازی بطور شگفت آوری به محض انتشار نظر تک تک منتقدان را به خود جلب کرد و با درخشش بسیار زیاد توانست خود را در لیست محبوب ترین بازی های پلی استیشن 4 قرار دهد. یکی از ویژگی های بارزی که منجر شده است که این سری به محبوبیت قابل توجهی دست پیدا کند، داستان مهیج و پر عمق آن است که در آن کاراکتر های به یاد ماندنی را به مخاطب معرفی می کند. حس ترس و معما گونه ی داستان این بازی خیلی شگفت آور و جذاب است.
زیبایی چشم نوازی که در گرافیک این بازی مشاهده می کنید به قدری نمایان است که حرفی برای گفتن نمی گذارد. آغاز داستان بسیار قوی است که دنباله سری قبلی این بازی می باشد. شما باید بار دیگر ماجرای Ethan Winters را در پیش بگیرید. در نسخه های قبلی Resident Evil بازی بیشتر داستان محور و ترسناک گونه بود اما در این نسخه از بازی یعنی نسخه ی Resident Evil Village بیش تر شبیه به یک بازی اکشن گونه شده است و این یک قدم بزرگ برای کمپانی Capcom می باشد، البته یادآور شویم که ممکن است پیش کسوت های این سری بازی، از این تغییر حالت زیاد خوششان نیاید. اما این تجربه جدید حس یک بازی شوتر اول شخص را مانند بتل فیلد یا کالاف دیوتی به شما می دهد. درواقع این موضوع بازی را از حالت کلیشه ای و یکنواختی درآورده است.

 

محبوب Mortal Kombat 11

بازی Mortal Kombat 11

سازنده بازی: NetherRealm Studios, Shiver Entertainment, QLOC

سال انتشار بازی: آپریل 2019 میلادی

ژانر: اکشن مبارزه ای

پلتفرم ها :PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One, Xbox Series X and Series S, PlayStation 5, Google Stadia, Microsoft Windows

نمره در متاکریتیک: 88

همه ی ما مجموعه ی مورتال کامبت را از دوران کودکی که با سگا و نینتندو به یاد داریم. مبارزه تن به تن تا پای مرگ که حس بسیار هیجان انگیزی را در تک تک گیمر ها بوجود می آورد. قدرت های عجیب و غریبی که هر یک از کاراکتر های بازی برای خود منحصر بفرد داشت. و جلوه های صوتی که هیجان این بازی را دو چندان می کرد. پس از سه دهه از اولین انتشار مورتال کامبت گذشته است. پس از گذشت این همه سال استدیو NetherRealm بار دیگر نقش آفرینی بسیار بزرگی را بوجود آوردند اما خشونت را به بالا ترین حد خود رسانده است. گرافیک بسیار خفن این بازی باعث شد که این بازی بتواند سر و صدای بسیار زیادی به پا کند و در مقابل بازی هایی همچون sifu حرفی برای گفتن داشته باشد. Mortal Kombat 11 هنوز همان حس و فضای سنتی و کلاسیک خود را حفظ نموده است و ناگفته نماند که جلوه های ویژه ی آن بسیار جذاب تر و شگفت انگیز تر از قبل شده است.
شما کنترل خشم خود را در اختیار دارید و تنها برگ برنده شما، خشونت بیش از اندازه ی شما خواهد بود، در واقع هرچه خشن تر باشید شانس پیروزی بیش تر خواهد بود. روحیه ی جنگجویی و مبارزه در رگ و پی هر انسانی وجود دارد، شما با وارد شدن به دنیای خشم و تاریکی تجربه ی بی نظیر و بسیار مهیجی را خواهید داشت.

 

محبوب Tom Clancy’s The Division 2

بازی Tom Clancy’s The Division 2

سازنده بازی: Ubisoft, Massive Entertainment

سال انتشار بازی: فوریه 2019 میلادی

ژانر: اکشن – نقش آفرینی – شوتر سوم شخص

پلتفرم ها : PlayStation 4, Xbox One, Google Stadia, Microsoft Windows

نمره در متاکریتیک: 82

مجموعه ی Tom Clancy’s The Division یک بازی نقش آفرینی و سوم شخص است که شاخ و برگ پیدا کرده ی سری اسپلینتر سل می باشد. شرکت سازنده ی این بازی Ubisoft سازنده های بازی های بسیار مهیج و جذاب نظیر مجموعه ی Far cry – Assassins Creed – Tom Clancy’s Ghost Recon و… می باشد. البته این بازی در کل بیش تر شبیه به Tom Clancy’s Ghost Recon ولی با این تفاوت که Tom Clancy’s The Division بازی آنلاینی است که حالت داستانی ندارد و بیش تر کلیشه ای می شود. با این حال سری دوم این بازی در قالب Division 2 ارائه شد و توانست با رفع ایرادات و اشکالات در نسخه اولیه خود، طرفدار های زیادی را جذب کند. در این بازی شما در مناطق آلوده با ادوات و مهمات قابل تعیین، می توانید تمامی این عوامل را بررسی و تغییر دهید. این بازی بیش تر برای کسانی است که می خواهند بطور گروهی و آنلاین بازی کنند.

 

محبوب Assassin’s Creed IV: Black Flag

بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag

سازنده بازی: Ubisoft

سال انتشار بازی: اکتبر 2013 میلادی

ژانر: اکشن – ماجراجویی – مخفی کاری

پلتفرم ها : PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, PlayStation 3, Xbox 360, Microsoft Windows, Wii U, Google Stadia

نمره در متاکریتیک: 83

مجموعه ی Assassins creed تولید شده توسط شرکت Ubisoft است که نیاز به معرفی ندارد. این مجموعه از نسخه 1 تولید شد که کاراکتر معروف و مشهور آن الطیر بود که همه ی مخاطبان این بازی او را به یاد دارند. این بازی طولی نکشید که کم کم از داستان اصلی خود فاصله گرفت و به سمت و سوی تاریخی پیش روی کرد. پس از مرگ ادزیو در بخش Revelation، داستان به شکل دیگه ای روایت می کند. این مجموعه در پلتفرم های پلی استیشن و ایکس باکس بسیار خوش درخشید و توانست حمایت منتقدان خود را جلب کند. نسخه بازی Assassins creed Black Flag همانطور که از نامش پیدا است بیشتر در بخش های دریا نوردی سیر می کند و شما به عنوان ناخدا کشتی را هدایت کرده و دشمنان را منهدم کنید. این بازی از بهترین بازی های معرفی شده برای کنسول پلی استیشن 4 می باشد که داستان شگفت انگیز و جذابی را به شما نمایش می دهد. آخرین سری از این بازی به نام Valhala معرفی شد. این بازی بیش تر به سمت و سوی وایکینگی پیش می رود و داستانش با نسخه های قبلی از جمله Black Flag متفاوت است.

 

Call Of Duty Warzone محبوب

بازی Call Of Duty Warzone

سازنده بازی: Activision

سال انتشار بازی: مارس 2020 میلادی

ژانر: اکشن – بتل رویال – شوتر اول شخص

پلتفرم ها : Xbox Series X and Series S, PlayStation 4, PlayStation 5, Microsoft Windows

نمره در متاکریتیک: 79

علاقه مندان به بازی هایی به سبک بتل رویال مانند فورتنایت یا پابجی، می توانند این بازی را تجربه کنند و از آن نهایت لذت یک بازی که سرعت عمل، تمرکز و دقت شما را به چالش می کشد. این بازی ساخت شرکت اکتیویژن می باشد که نام آشنای دیرین است و همه ی ما این شرکت را می شناسیم. این بازی نسبت به سری های دیگر از مجموعه ی Call Of Duty متفاوت است. در این نسخه شما در یک منطقه ای فرود می آیید و باید با دستان خالی اول مهمات و ادوات جنگی را از روی زمین پیدا کنید و خود را مسلح کنید. باید مراقب باشید چون هرلحظه ممکن است توسط دشمنان دیگر غافل گیر شوید و کشته شوید.
بعد از اینکه کشته شوید مجدد به بازی باز خواهید گشت. این بازی رایگان در مایکروسافت ویندوز با استفاده از بتل نت و بازیکن های کنسول های پلی استیشن 4 اگر بازی Call Of Duty Modern Warfare را یک بار از قبل خریداری کرده باشند می توانند در قسمت منوی بازی، وارد بخش Call Of Duty Warzone شوند تا بتوانند این بازی مهیج و جذاب را تجربه کنند. این بازی آنلاین است و بطور گروهی انجام می پذیرد اما شما نیازی نیست حتما یک اسکوآد باشید تا بتوانید ازین بازی بهره مند شوید. درواقع شما می توانید شما بدون اینکه نیاز به کسی داشته باشید به تنهایی وارد سرور شوید و ازین بازی بهره مند شوید.

 

محبوب Horizon: Zero Dawn

بازی Horizon: Zero Dawn

سازنده بازی: Guerrilla Games

سال انتشار بازی: فوریه 2017 میلادی

ژانر: اکشن نقش آفرینی

پلتفرم ها : PlayStation 4, Microsoft Windows

نمره در متاکریتیک: 89

قصه ی این بازی مربوط به یک دختر بچه و پدرش است که در یک قبیله زندگی می کنند. در قبیله این دختر را که ایلوی نام دارد شوم می دانند و می گویند باعث بد بختی قبیله خواهد شد به همین دلیل او را ترد می کنند و از قبیله بیرون میکنند. ایلوی سن بسیار کمی دارد که پدر او وظیفه ی آموزش، تربیت و تکامل ایلوی را دارد. او صخره نوردی و شنا کردن و همچنین جنگیدن با ربات های قدرتمند را می آموزد. در طول راه پس از اینکه مهارت های او به حد کفایت می رسد، پدر او به قتل می رسد و ایلوی تنها می شود. اون در یک جنگل به سمت یک صخره ی عظیم فرار می کند و در عین حال یک ربات تحت تعقیب او قرار دارد و او را زیر نظر گرفته است. این بازی داستان بسیار زیبایی دارد و حتما به شما پیشنهاد می کنیم این بازی را تجربه کنید. این بازی در اوایل انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن 4 منتشر شده بود. بازتاب و بازخورد منتقدان بسیار جالب و شگفت آور بود چرا که بسیار این بازی از لحاظ گرافیکی در مرتبه بالایی قرار دارد و می شود آن را یکی دیگر از بازی های محبوب در عرصه ی کنسول پلی استیشن 4 دانست.

 

محبوب Far Cry 5

بازی Far Cry 5

سازنده بازی: Ubisoft

سال انتشار بازی: مارس 2018 میلادی

ژانر: اکشن نقش آفرینی

پلتفرم ها :PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, Google Stadia

نمره در متاکریتیک: 81

شرکت یوبی سافت با ارائه این مجموعه توانست قدرت داستان پردازی خودش را به رخ بکشد. فار کرای 5 زمانی که رونمایی شد به مدت 3 هفته صدر نشین فروش هفتگی بوده است. این بازی با این که اشکلات و ضعف های کوچکی در داستان خود دارد اما گشت و گذار کردن در Hopr country واقعا لذت بخش است. این بازی نسبت به نسخه های قبلی خود، در بخش گشت و گذار های آن، اکتشافات و … که نقص هایی بود مانند فار کرای 3 که جیسون پس از فرار از جنگل آغاز ماجراجویی اش شروع شد، تک به تک نقص و ضعف های آن بهبود یافته است. نسخه ی جدید این بازی Far Cry 6  می باشد که تمام نقص های آن بر طرف شده است و گرافیک آن پیش رفت بسیار چشم گیری داشته است.

 

محبوب Sekiro: Shadows Die Twice

بازی Sekiro: Shadows Die Twice

سازنده بازی: FromSoftware Inc – Activision

سال انتشار بازی: مارس 2019 میلادی

ژانر: اکشن نقش آفرینی – ماجراجویی

پلتفرم ها :PlayStation 4, Xbox One, Google Stadia, Microsoft Windows

نمره در متاکریتیک: 90

این بازی در ژانر شمشیری و اکشن است. فرام سافت ور پس از هنر نمایی که در سری سولز و bloodborne انجام داد توانست با انتشار سکیرو، هیاهویی جدید به پا کند . سکیرو در سال 2015 آغاز به کار کرد که قرار بود یکی از نسخه های Tenchu باشد، ولی پس از پیش رفت چشم گیری که در توسعه بازی بود، به این نتیجه مطلوب رسیدند که Sekiro: Sahdows Die Twice یک بازی کاملا مستقل باشد. نقاط قوتی که باعث شده یک وجه تمایزی نسبت به دیگر محصولات فرام سافت ور وجود داشده باشد، بخش های آرام و مخفیانه بازی سکیرو می باشد که بسیار جذاب و هیجان انگیز است. در این بازی شما سکیرو هستید. یک شینوبی قهار و ماهر که می توانید با بهره گیری از مهارت های رزمی خود و حرکات آکروباتیک دشمنان خود را با وحشیانه ترین و خشن ترین حالت ممکن نابود کنید.

 

Devil May Cry 5 محبوب

بازی Devil May Cry 5

سازنده بازی: Capcom

سال انتشار بازی: مارس 2019 میلادی

ژانر: اکشن – ماجراجویی – هک اند اسلش

پلتفرم ها :PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows, Amazon Luna

نمره در متاکریتیک: 88

محصول جدیدی از مجموعه ی Devil May Cry توسط استودیو کپکام به نام Devil May Cry 5 ارائه شد که بسیار قابل توجه کاربران قرار گرفت. این بازی نسبت به سری های پیشین خودش پیشرفت چشم گیری را داشته است و می توان به آینده ی این بازی امیدوار بود. این بازی در عین حال بنیه و اساس داستانی خودش را همچون سری های پیشین خود، حفظ نموده است و در مسیر مشخص در حال حرکت می باشد. اما در این نسخه از این مجموعه ی جذاب، تمرکز اصلی سازنده بیش تر بر روی گرافیک بازی و همچنین مهارت های رزمی یا در واقع، مبارزه های پیچیده ی کاراکتر این بازی می باشد. البته داستان این بازی با چشم پوشی کردن از این دسته جذابیت ها و مهارت های کارکتر اصلی آن، جذابیت کافی را برای کاربر دارد، اما این مهارت های مهیج می تواند جذابیت و هیجان این بازی رو دو چندان کند. بازی های مختلفی وجود دارند که سنت های سری پیشین خود را حفظ کرده اند، اما این بازی به همه ی منتقدان ثابت کرد که با اینکه داستان این بازی هنوز هم به سنت ها پایبند می باشد، می تواند جذابت خود را هم حفظ، و چه بسا بازی مهیج تری وارد عرصه بازی های ویدئویی شود. این بازی از سبک شمشیری پیروی می کند و گرافیک بسیار جذابی دارد، به شما پیشنهاد می کنیم حتما این بازی را تجربه کنید. طبق اخبار هایی که بدست ما رسیده است این مجموعه کم کم از کنسول ها فاصله گرفته است و پلتفرم ویندوز را اولویت اصلی خود قرار داده است.

 

Metro Exodus محبوب

Metro Exodus

سازنده بازی: Capcom

سال انتشار بازی: فوریه 2019 میلادی

ژانر: اکشن – شوتر اول شخص – ترسناک

پلتفرم ها :PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows, Amazon Luna

نمره در متاکریتیک: 80

Metro Exodus در نگاه اول، شما یک بازی باز و نا امن می بینید که از شر تونل ها آزاد شده است. در ادامه کار باید تلاش کنید برای بقای خود و دوستانیکه دارید، این بازی یک جور ترس آخر الزمانی در دل شما به وجود می آورد به طوریکه شما با همکاری دوستان خود و استفاده از سلاح و ابزار های قوی و موثر تمام تلاش خود را می کنید تا این وضعیت دنیای عجیب و خطرناک را برای خود آرام کنید. می توان این بازی را جهش یافته ای از بازی Dead Spase دانست که ترکیب اکشن، مخفی کاری و بقاء و ترس را برای شما به وجود می آورد. این بازی نسبت به سری نسخه های قبلی خود بسیار جهش گرافیکی و صوتی داشته است که حتما پیشنهاد می کنیم این بازی را تجربه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *