بلاگ

Elden Ring و نکات مهم برای شروع

Elden Ring

بازی های استادیو FromSoftware کاملا مناسب دوستدارن اسطوره ها و افسانه های فانتزی است. از جمله این بازی ها می توان به بازی Elden Ring اشاره کرد. اگر برای بار اول است که با این بازی رو به رو می شوید ممکن است کمی گیج شوید. ولی فکر نکنید تنها هستید، برای خیلی از بازیکنان درک روایت پیچیده بازی Elden Ring دشوار است. این بازی که در تنها چند روز از انتشار آن گذشته است ذهن بسیاری از بازیکنان را به خود مشغول کرده است. بازی جذاب Elden Ring در تاریخ 6 اسفند 1400 برای پلتفرم های PC . PS4 . PS5 . XBox One . Xbox Series X در سبک نقش آفرینی منتشر شد.

در این مقاله قصد داریم برخی از مهم ترین اطلاعات لازم برای شروع این بازی را بررسی کنیم. به این ترتیب شما می توانید بدون گیج شدن حتی از اولین تجربه این بازی لذت کافی را ببرید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

Elden Ring

 

نکات مهم بازی Elden Ring

همانطور که در بالا اشاره کردیم برای درک روایت داستان و روند بازی های استادیو FromSoftware لازم است بازی مذکور را به دفعات زیادی تجربه کنید. بازی Elden Ring نیز از همین موضوع پیروی می کند. اما اکنون قرار است با دانستن برخی از نکات کمتر گیج شوید.

 

سوارکاران مشکی پوش و مرموز

این سوال چه دقیقا چه اتفاقی افتاده است که در این بازی شاهد این مقدار زیاد از آشوب و تاریکی هستیم برای خیلی از بازیکنان مطرح شده است. خب، به نظر می‌رسد که مشکلات از زمانی آغاز گردید که یکی از قطعات الدن رینگ با نام Death Rune دزدیده شد. متاسفانه، ما از دلیل یا حتی هویت افرادی که قطعه مذکور را دزدیده‌اند نداریم و تنها تصویر مشاهده شده از آن‌ها، چند سوارکار سیاه‌پوش است که در حال فرار کردن هستند.

علاوه بر اینکه هویت این سواراکاران مشخص نیست شواهد نشان می دهد این تنها اشتباه این سوارکاران نبوده است و آن ها در قتل یکی از دمی‌گاها با نام Godwyn the Golden هم دست داشته‌اند. البته لازم است بدانید فرضیه ای وجود دارد که طبق آن سوارکاران سیاه‌پوش در قتل چند تن از سایر فرزندهای ملکه ماریکا هم نقش داشته اند، اما هنوز سندی برای این ادعا به دست نرسیده است.

به نظر می‌رسد انگیزه اصلی سوارکاران از سرقت Death Rune، راحت شدن از شر Demigodها باشد. کسی چه می‌داند، شاید یکی از خود دمی‌گادها Death Rune را دزدیده تا قدرت بیش‌تری نسبت به خواهر و برادرهای خود پیدا کند.

 

دنیای Erdtree از کجا آمده است؟

داستان بازی هیجان انگیز Elden Ring در سرزمینی جربان دارد به اسم Lands Between. این سرزمین جزو خطرناک ترین سرزمین ها در دنیای گیم شناخته می شود. سرزمینی پر از خطرها و دشمنان مختلف که لحظه لحظه سفر در آن را به یک خطر بزرگ تبدیل می‌کنند. دنیایی که اژدهاها و موجودات خبیث در آن پرسه می‌زنند تا بتوانیم خاک آن را به یک تهدید مستمر نسبت دهیم.

برایتان عجیب خواهد بود اگر بگوییم از ابتدا اینگونه نبوده است و در گذشته و سال ها پیش Lands Between یک سرزمین سرسبز و مسالمت‌آمیز بود که ملکه ماریکا(Queen Marika)  و فرزندانش (یعنی Demigod ها) بر آن حکمرانی می‌کردند. در آن برهه زمانی، خبری از خطرها و موجودات خبیثی که به آن‌ها اشاره کردیم نبوده و همه ساکنان آن در کمال آرامش به زندگی در کنار یکدیگر می‌پرداختند.

 

Radahn و Malenia the Severed چه کسانی هستند؟

اگر به تریلر داستانی بازی Elden Ring توجه کرده باشید در آخرین صحنه نبردی را خواهید دید. در این صحنه یک غول عظیم‌الجثه را مشاهده می‌کنیم که در حال مبارزه با یک زن زره‌پوش است. این دو شخصیت به ترتیب جنرال Radahn و Malenia the Severed نام دارند و دو تا از قدرتمندرین فرماندهان سرزمین Lands Between به شمار می‌روند.

ممکن است برایتان سوال آیا این دو شخصیت هم جزو Demigod هستند یا خیر؟ اما هنوز معلوم نیست و نمی توان به طور قطعی به این سوال پاسخ داد. البته، ما نمی‌دانیم که این دو در جریان داستان بازی Elden Ring زنده هستند یا خیر.

 

 Elden Ring

هدف بازیکن و تبدیل شدن به Elden Lord

با توجه به افسانه‌های داستان بازی Elden Ring، فردی که تمامی Great Runeها را جمع کرده و الدن رینگ را یک بار دیگر به حالت کامل خود باز گرداند، به الدن لرد (Elden Lord) تبدیل می‌شود. همان‌طور هم که کاملا مشخص است، این وظیفه بر دوش بازیکن قرار دارد و هدف اصلی از ورود به Lands Between به عنوان یک Tarnished، تبدیل شدن به الدن لرد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *