بلاگ

نقد و بررسی بازی Gran Turismo 7

gran turismo 7

اگر شما هم از طرفداران بازی جذاب Gran Turismo 7 هستید این خبر خوب مخصوص شماست بالاخره بعد از مدت ها جدید ترین بازی مجموعه Gran Turismo برای پلی استین آماده انتشار شده است. پس اصلا وقت را تلف نکنید و شاهد هیجان چشم گیر این بازی در کنسول های پلی استیشن باشید. پس از انتشار این بازی همانند تمامی بازی های مطرح دنیای گیم وب سایت های مختلفی به بررسی و نقد بازی Gran Turismo 7 پرداخته اند. در این بررسی ها نقاط مثبت و منفی بازی به خوبی بررسی و بیان شده است.

بیش تر بخوانید:

در این مقاله تصمیم گرفتیم به بررسی نقد بازی Gran Turismo 7 بپردازیم. و در آخر نگاهی به میانگین امتیاز های این بازی بیاندازیم. پس برای دیدن نقد بازی هیحان انگیز Gran Turismo 7 تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

Gran Turismo 7

بازی هیجان انگیز Gran Turismo 7

اگر به رانندگی با سرعت بالا و ماشین های لوکس علاقه دارید شک نکنید بازی شبیه سازی Gran Turismo 7 می تواند به خوبی نیاز های شما را برآورده کند. بازی Gran Turismo 7 برعکس عناوین پیشین به روند کلاسیک مجموعه بازگشته است و نتیجه بیست‌وپنج سال تغییر و تحول در این سری است. مسابقات بازی همان‌طور مهیج و جذاب است و پیست‌های مسابقه نیز فوق‌العاده است. منتقدان باور دارند که Gran Turismo 7 تمامی المان‌های موجود را به بهترین شیوه ممکن نمایش می‌دهد و این بازی شبیه‌سازی است که به‌خوبی از پس انتظارات برمی‌آید.

 

Gran Turismo 7

 

نقد و بررسی بازی فوق العاده Gran Turismo 7

همانطور که می دایند بازی های زیادی در سبک مسابقه ای و رانندگی وارد صعنت و دنیای گیم شده اند. در میان این بازی ها میتوان با جرئت گفت مجموعه Gran Turismo پرچم دار بهترین بازی های مسابقه ای در سه دهه اخیر بود.

اگر به بازی های ویدیویی مسابقه ای که بعد از مجموعه بازی Gran Turismo منتشر شده اند دقت کنید متوجه می شوید این بازی الهام بخش بسیاری از بازی ها بوده است. تجربه این بازی می تواند خیلی نکات مهمی را درباره پیست های مسابقه ای و خودروهای مدرن و پیشرفته را به علاقه مندان آموزش دهد.

در ادامه می توانید برخی از مهم ترین نقدهای بازی Gran Turismo 7 توسط وب سایت های خارجی را ببینید.

 

GamesRadar+ – امتیاز 9/10

اساساً Gran Turismo 7 یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای است که تجربه کرده‌ام. البته بازی به اندازه‌ی Gran Turismo 3 درخشان نیست و پیست‌های مسابقه نیز مانند Forza Motorsport 7 چشم‌نواز نیستند؛ اما از همان لحظه که بازی را نصب کردم، دیگر نتوانستم آن را رها کنم و این یکی از فاکتورهای نادری است که در بازی‌های مسابقه‌ای کمتر می‌بینم. این بازی فوق‌العاده است و تمام طرفداران پلی استیشن باید آن را بخرند.

 

IGN – امتیاز 9/10

Gran Turismo 7 در آستانه تولد ۲۵ سالگی‌اش، فراتر از تجلیل اتومبیل‌ها به چشم می‌آید و بلکه در تلاش برای تجلیل از خود است. میکس فرمت گرن توریسمو کلاسیک با GT Sport و تمرکز موفقیت‌آمیز روی مسابقات آنلاین باعث ارائه عملکردی قدرتمند از استودیو Polyphony Digital شده است. این بازی با توجه به گرافیک چشم‌نواز، حس فوق‌العاده رانندگی و آزادی عمل در رانندگی، یکی از بهترین بازی‌های مجموعه از زمان پلی استیشن 2 است. واضح است که بازی دارای ایراداتی است و بخش کریر آن با توجه به غیبت اسامی بزرگ، خالی به نظر می‌رسد و در نهایت لیست اتومبیل‌ها دیگر به اندازه رقابت اصلی جامع نیست.

 

Destructoid –  امتیاز 8.5/10

Gran Turismo 7 بازگشت مجدد و رستاخیز بازی‌های مسابقه‌ای نیست و نیازی هم ندارد که این‌طور باشد. بازی هنوز همان حس خوب پرداختن به گاراژ اتومبیل و اسپرت کردن آن‌ها را حفظ کرده است و هنوز هم یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های رانندگی است. تلاش استودیو خیره‌کننده است و البته مشکلات قابل‌توجهی وجود دارد. این بازی است که همه را شگفت‌زده نمی‌کند؛ اما ارزش تجربه را دارد.

 

VGC – امتیاز 6/10

همه‌چیز در مورد این بازی قدیمی به نظر می‌رسد تا اینکه پشت فرمان قرار می‌گیرید و آنگاه حس و حال فوق‌العاده یک شبیه‌ساز رانندگی را دریافت می‌کنید. تنها شرم‌آور است که تا رسیدن به مقصد، باید با دردسرهای بیهوده‌ای کنار بیاید. اگر تحمل منوهای درهم‌تنیده و دیالوگ‌های خسته‌کننده تمام‌نشدنی را دارید؛ آنگاه Gran Turismo 7 یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای است که می‌توانید پیدا کنید.

 

gran turismo 7

 

نمرات Gran Turismo 7

با پرداختن به نقد بازی Gran Turismo 7 توسط سایت‌های خارجی، وقت آن است نگاهی به امتیازهای کلی بازی بیندازیم. Gran Turismo 7 موفق به دریافت میانگین امتیاز ۸۸ از وب‌سایت متاکریتیک شده است. این امتیاز در اوپن کریتیک نیز یکسان است و درنتیجه بازی انحصاری پلی استیشن در دسته‌بندی عالی قرار می‌گیرد که باید آن را حتماً تجربه کنید.

 

TheGamer – 100

GamingBolt – 100

VG247 – 100

Dexerto – 90

GamesBeat – 90

Push Square – 90

Worth Playing – 85

NME – 80

GameSpot – 80

Gamepressure – 70

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *