تعمیرات کنسول بازی سونی

خدمات تخصصی ارائه شده ما

عدم اجرای بازی‌ها و نخواندن دیسک، گیر کردن دیسک یا خارج شدن خود به خود آن از دستگاه، روشن شدن چراغ چشمک‌زن آبی، خرابی پورت و کابل HDMI دستگاه، روشن شدن چراغ چشمک‌زن قرمز و … همه از رایج‌ترین مشکلاتی هستند که گریبان‌گیر کنسول بازی سونی می‌شوند. 
اگر شما هم از کاربران کنسول بازی سونی هستید و با مشکلی در این دستگاه مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری آن را به ما بسپارید. تکنسین‌های این مرکز ضمن عیب‌یابی دقیق کنسول بازی شما به تعمیرات تخصصی آن می‌پردازند و این دستگاه را مانند روز اول، بدون هیچ مشکلی در اختیار شما قرار می‌دهند.
حتی الامکان تلاش می گردد تا اشکالات نرم افزاری دستگاه بصورت رایگان ارائه گردد مگر آنگه اشکال پیش آمده زمان‌بر و نیاز به اقدامات جدی داشته باشد. تعمیرات کنسول بازی در این مجموعه مشمول گارانتی محدود می باشند و بازه زمانی این گارانتی در حین مراجعه مشخص گشته و به صاحب دستگاه اعلام می گردد.

خدمات تعمیر کنسول بازی sony

دلیل داغ کردن بیش از اندازه کنسول بازی سونی چیست؟ اگر هنگام کار با کنسول بازی سونی متوجه شدید که این دستگاه بیش از اندازه داغ شده است، مطمئن باشید که چیپ آن دچار مشکل شده است و به تعمیرات تخصصی نیاز دارد. منتهی عامل دیگری هم مانند آسیب‌دیدگی مین‌ برد می‌تواند، موجب داغ شدن کنسول بازی سونی شود اما احتمال خرابی چیپ نسبت به مین برد در چنین شرایطی بیشتر است.

به گونه‌ای که با به مشکل خوردن چیپ کنسول بازی سونی، حرارت آن به صورت ناگهانی افزایش پیدا می‌کند. با این وجود بهتر است بلافاصله پس از اینکه متوجه داغی بیش از اندازه این دستگاه شدید، آن را جهت عیب‌یابی و تعمیرات به ما بسپارید.

آیا تاکنون با مشکل گیر کردن دیسک یا خوانده نشدن آن در کنسول بازی سونی مواجه شده‌اید؟ اگر کنسول بازی شما دیسک را نمی‌خواند، مطمئن باشید که اپتیک آن دچار مشکل شده است چراکه خرابی اپتیک موجب عدم ارسال اطلاعات دیسک به بخش‌های اجرایی دستگاه می‌شود. منظور از اپتیک کنسول بازی، لنز آن است که با بروز اختلال در آن با مشکل خوانده نشدن دیسک در کنسول بازی مواجه خواهید شد. درضمن لازم است بدانید که امکان تعمیر لنز این دستگاه وجود ندارد و اگر برای آن مشکلی به وجود بیاید، باید آن را تعویض کرد.

از مهم‌ترین قطعات سخت‌افزاری کنسول بازی می‌توان به دسته‌های آن اشاره کرد که اگر مشکلی برای آن‌ها به وجود بیاید، بازی با این دستگاه تقریبا غیرممکن می‌شود. این جزء حیاتی از قطعات متعددی شامل: مدارات مختلف، قاب، باتری و … تشکیل شده است که احتمال اختلال در هر یک از این قطعات به دلایل مختلفی وجود دارد. به همین دلیل عیب‌یابی دسته کنسول بازی درصورت بروز اختلال در آن به دقت و حساسیت بالایی نیاز دارد.

خوشبختانه نیروهای مجرب و متخصص ما پس از انجام پروسه عیب‌یابی دسته کنسول بازی به سراغ تعمیرات حرفه‌ای و تخصصی آن می‌روند و با تست و بررسی نهایی آن از رفع مشکلش اطمینان حاصل می‌کنند. 

برد در کنسول بازی همه کاره است! چراکه هم دستورات کاربر را دریافت می‌کند و هم آن‌ها را به اجزای موردنظر دستگاه جهت اجرایی شدن ارسال می‌کند. علاوه‌بر این وظیفه برقراری ارتباط بین تمامی اجزاء کنسول بازی برعهده برد این دستگاه است. به دلیل نقش حائز اهمیتی که برد کنسول بازی در این دستگاه دارد، بدیهی است که با خراب شدن آن، کنسول بازی سونی ناگهان خاموش شود. با این وجود اگر هنگام بازی با این دستگاه ناگهان شاهد خاموش شدن آن بودید باید احتمال خرابی برد آن را در نظر بگیرید.

مهم‌ترین عواملی که موجب خراب شدن برد کنسول بازی sony می‌شوند شامل: نوسان برق و وارد شدن ضربه به این دستگاه می‌باشند. بنابراین برای جلوگیری از خرابی و سوختن برد کنسول بازی سونی باید از وارد شدن ضربه به این دستگاه خودداری کنید و آن را به یک محافظ برق متصل کنید تا از نوسان برق دور بماند.

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید
Call Now Button