بلاگ

تازه کارهای Fortnite لازم است بدانند

Fortnite - Game

اگر به تازگی قصد تجربه بازی Fortnite را دارید حتما به دانستن نکاتی نیاز دارید. در زمانی که سوم سوم بازی هیجان انگیز Fortnite تکامل مکانسیم های خود را دارد شما به نکات زیادی نیاز دارید. این نکاتی است که حرفه ای با تمرین زیاد به آنها دست پیدا کرده اند.

در این مقاله قصد داریم کار را برای تازه کارها آسان کنیم.

 

نکاتی مهم برای تازه کارهای بازی Fortnite

برای هرکسی که اولین بار یک بازی را تجربه می کند مدت طول می کشد تا به نکات بازی دست پیدا کند. اما ما در این قسمت قصد داریم برخی از نکات را بازگو کنیم تا شما راحت تر بازی کنید.

Fortnite - Spawn

Fortnite – Spawn

در منطقه Spawn زیاده روی نکنید

نکته ای که می تواند خیلی برای شما موثر باشد این است که بدانید این منطقه صرقا یک منطقه تمرینی برای بازی Fortnite است. در این منطقه شما سلاح ها و تجهیزات زیادی را مشاهده می کنید. اما هیچکدام را نمی توانید به نقشه اصلی ببرید.

اگر به کسی شلیک کنید، آسیبی در کار نخواهد بود.

 

Fortnite - jump bus

Fortnite – jump

پریدن از اتوبوس را با آرامش و بدون عجله انجام دهید.

یک نکته ای تازه کارهای زیادی را در این بازی با خطر مرگ و آسیب رو به رو عجله در پریدن از اتوبوس است. زمانی که در بازی Fortnite اتوبوس بوق می زند یعنی می توانید از آن به پایین بپرید. اما نکته ای بسیار طلایی در این مواقع این است که اگر عجله کنید در منطقه ای شلوغ فرود می آیید. همین کافیست تا به شدت آسیب ببینید و حتی باعث مرگ شما بشود. پس اصلا عجله نکنید و صبر کنید کمی خلوت تر بشود و سپس بپرید. اگر بر روی سقف خانه ها فرود بیایید می توانید با استفاده از کلنگ به داخل ساختمان برسید و با منبع از سلاح ها روبه رو شوید.

 

Fortnite - shield

Fortnite – shield

از معجون‌های کوچک غافل نشوید

اگر ۵۰ عدد یا بیشتر shield داشته باشید، دیگر نمی‌توانید به سراغ بطری‌های کوچکتر معجون (حاوی 25 عدد shield )

بنابراین در بازی Fortnite ابتدا بطری‌های کوچک معجون را تا جایی که می‌توانید سر بکشید تا هدر نروند.

 

خم شوید تا صدای قدم‌هایتان کاهش یابد

اگر صدای قدم‌های کسی را بشنوید، پیش از مواجهه با وی استراتژی مناسب را انتخاذ کنید تا غافلگیر نشوید. پس سعی کنید در مکان‌هایی که احتمال می‌دهید کسی حضور داشته باشد، خمیده راه بروید. این گونه باعث میشود صدای قدم‌هایتان به کمترین حد ممکن برسد و شانس بیشتری برای حمله‌ای موفق داشته باشید.

 

Fortnite - trees

Fortnite – trees

همه درخت ها را نابود نکنید

اگر در بازی Fortnite تازه کار باشید با شنیدن این نکته تعجب خواهید کرد. اگر با کلنگ به جان درخت بیفتید، از چوب آن می‌توانید برای بنا نهادن سازه‌های خود بهره ببرید. اما توصیه می‌کنیم پس از تخریب ۵۰ درصد از درخت، آن را رها کنید.

چرا که مسیر درختان قطع شده در چشم بازیکنان حرفه‌ای، ردپای شماست و بدین ترتیب براحتی شما را پیدا و شکار خواهند کرد. پس شما به راحتی خودتان را لو میدهید. با رعایت این نکته دیگر حرفه تر ها نمی توانند به راحتی شما را پیدا کنند.

 

از پریدن از طبقه های بالا بشدت پرهیز کنید

درست است که شما می توانید در بازی Fortnite از طبقات مختلفی بپرید اما این کار به سلامت شما آسیب جدی می زند. اگر از طبقات سوم و بالاتر از آن بپرید مطمئن باشید پشیمان خواهید شد. پیشنهاد ما به شما این است که اصلا عجله نکنید و به جای سقوط آزاد هوشمندانه تر فکر کنید. شما می توانید از تپه ها و درختان استفاده کنید. حتی می توانید به راحتی برای سازه‌های خود رمپ بسازید.

 

همواره بانداژ، معجون و نارنجک با خود حمل کنید.

اگر میخواهید در بازی Fortnite موفق شوید باید نکات ریز و درشت زیادی را رعایت کنید. یکی از این نمات به همراه داشتن نارنجک و معجون و بانداژ است. نارنجک برای از بین بردن سازه‌های دشمن عالیست؛ بخصوص اگر پایه‌های آن را هدف بگیرید و با نابودی آن‌، کل سازه فرو خواهد ریخت. بانداژ و معجون‌های درمانی نیز برای احیای سلامت شما و یا اشتراک گذاشتن با دوستانتان مفید خواهد بود.

 

Fortnite - loot

Fortnite – loot

هرچه که می توانید بردارید

در Fortnite علاوه بر مهارت‌های شوتر، باید یاد بگیرید به خوبی سازه‌های مناسبی بنا کنید تا شانس مناسبی برای پیروزی در نبردها داشته باشید. به جز چوب که عمدتا از درختان و بوته‌ها گرفته تا کمد و صندلی بدست می‌آید، عادت کنید هر آن‌چه را که می‌توانید بردارید. به این ترتیب می توانید بعدا از آن‌ها به عنوان مواد و مصالح اولیه برای بنا نمودن سازه‌های خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *