بلاگ

این V بازی وایکینگی را از دست ندهید

بازی وایکینگی

اگر شما هم به داستان ها و بازی های وایکینگی علاقه مند هستید بدانید تنها نیستید. در چند سال گذشته شاهد رشد چشم گیر علاقه مندان به وایکینگ ها هستیم. این اتفاق دلایل متعددی دارد اما میتوان گفت به هر دلیلی علاوه بر فیلم ها و سریال ها شاهد بازی های ویدیویی زیادی بر پایه وایکینگ ها هستیم. در این مقاله قصد داریم لیستی از بازی های وایکینگی برای شما ارائه دهیم.

به این ترتیب میتوانید بازی مورد علاقه خود را پیدا کنید. پس تا انتهای این لیست با ما همراه باشید.

 

بازی های وایکینگی که نباید از دست بدهید.

همانطور که گفتیم در این قسمت لیسیتی از بهترین بازی های وایکنیگی را خواهید دید.

 

God of war 1 وایکینگی

God of War

God of War

بدون شک عظمت و حیرت انگیز بودن این بازی قابل بیان نیست. این بازی که در سال 2018 منتشر شد و با سرعت چشم گیر نظر گیمرها و منتقدان را به خود جلب کرد و نمرات خوبی کرفت.

شهرت بالای God of War حتی باعث بالا رفتن فروش کنسول پلی استیشن 4 نیز شد.

 

بیش تر بخوانید:

 

وایکینگی

Assassin’s Creed Valhalla

Assassin’s Creed Valhalla

ممکن شما هم با شنیدن نام Assassin’s Creed همه بازی هایی که در گذشته دیده بودید به یاد آوردید. اما کمپانی یوبی سافت آمده تا با یک بازی متفاوت شما را غافلگیر کند. Assassin’s Creed Valhalla در سبک نقش آفرینی تک نفره قرار داشته و در دنیای وایکینگ‌ها جریان دارد.

 

بیش تر بخوانید:

 

The Elder Scrolls V Skyrim وایکینگی

The Elder Scrolls V: Skyrim

The Elder Scrolls V: Skyrim

میتوان گفت این بازی مشهورترین و پرفروش ترین بازی وایکینگی در تمام بازی های ویدیویی ساخته شده تا امروز است. چه به بازی های وایکینگی علاقه داشته باشید چه نداشته باشید امکان ندارد نام این بازی به گوشتان نخورده باشد. اولین بار در سال 2011 منتشر و همچنان بعد از بیش از 10 هزاران نفر در سراسر دنیا در حال تجربه کردن آن هستند.

 

Hellblade Senua’s Sacrifice وایکینگی

Hellblade: Senua’s Sacrifice

Hellblade: Senua’s Sacrifice

این بازی در این لیست بسیار متفاوت تر از بقیه بازی هاست. دلیل این تفاوت هم به روایت داستان برمیگردد. در تمامی بازی های وایکنیگی شما کنترل وایکینگ ها را دارید. اما در این بازی شما کنترلی بر جنگ جویان اسکاندیناوی ندارید. بلکه برعکس است. در این بازی کنترل Senua را به دست می‌گیرید. نه تنها وایکینگ‌ها به محل زندگی Senua حمله کرده‌اند، بلکه زخمی روانی بر روی او به جا گذاشته‌اند که باعث شنیدن صداهای مختلفی در سرش شده است. در طول مسیر بازی، باید به Senua کمک کنید تا به سرزمین مردگان رفته و معشوقه مرده خود را از چنگال مرگ نجات دهد. Hellblade: Senua’s Sacrifice قوی‌ترین روایت را در تمام بازی‌های این لیست دارد.

 

valheim وایکینگی

Valheim

Valheim

اگر به دنبال تجربه کردن یک بازی وایکینگی کاملا متفاوت هستید پیشنهاد ما به شما این بازی است. این بازی وایکینگی در قالب بازی بقا طراحی شده است. برای خیلی از طرفداران بازی های وایکینگی بسیار هیجان انگیز است. تمام چیزهایی که از ژانر بقا میدانید، در Valheim به کمکتان خواهند آمد. از ساخت یک پناهگاه برای زنده ماندن در طبیعت سرد و خشن گرفته تا قطع کردن درختان، کشتن موجودات خطرناک افسانه‌ای و زنده نگه داشتن خودتان با خوردن میوه‌های وحشی در طبیعت این بازی به خوبی شما را در حس و حال افسانه نورس قرار می‌دهد. Valheim بدون شک یکی از بهترین بازی های وایکینگی و بقا در بازار است.

 

Rune وایکینگی

Rune

Rune

اگر به دنبال دانستن درباره قدیمی ترین بازی وایکینگی بسیار موفق هستید باید این بازی را به شما معرفی کنیم. این بازی 21 سال پیش در بازار منتشر شد و بلافاصله توانست در میان گیمرهای PC هزاران طرف‌دار سرسخت پیدا کند. از نکات مثبت این بازی می‌توان به بخش داستانی بی نظیر، حالت‌های مولتی پلیر سرگرم کننده و مکانیک‌های گیم پلی ای که هنوز جذاب هستند اشاره کرد. در Rune بازیکنان کنترل شخصیت Ragnar را به دست می‌گیرند. او یک مبارز وایکینگ جوان است که قسم خورده تا از سنگ‌های مقدسی که توسط اودین برای حبس لوکی به کار گذاشته شده‌اند محافظت کند.

 

Mount & Blade II Bannerlord وایکینگی

Mount & Blade II: Bannerlord

 

Mount & Blade II: Bannerlord

پس از عنوان قبلی که قدیمی ترین بازی وایکینگی بود بد نیست با یکی از جدیدترین بازی های وایکینگی نیز آشنا شوید. این بازی در سال 2020 توسط استودیوی TaleWorlds Entertainment توسعه یافت و منتشر شد. اگر با ساخته‌های این کمپانی و سری Mount & Blade آشنا نیستید، باید بگوییم که غافلگیری بزرگی در انتظارتان است. Mount & Blade II: Bannerlord جدیدترین نسخه در این فرنچایز جنگ زده و عظیم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *