بلاگ

پر حجم‌ ترین بازی‌ های ایکس‌ باکس

ایکس باکس

ایکس باکس – همه ی شما می دانید که با گذشت زمان، حجم بازی های ایکس باکس بطور چشم گیر افزایش میابد. اما شاید برای شما سوال باشد که دلیل آن چیست؟ یعنی محتوای داستانی بازی افزایش میابد؟ یا تعداد مراحل آن بیش تر می شود؟ درسته شما اشتباه نمی کنید، اما همه ی این حرف ها درست است اما کافی نیست.

یک چیز بسیار مهم در پیشرفت صنعت بازی های ویدیویی ایکس‌ باکس این است که کیفیت و گرافیک آن افزایش یابد. شما اگر به بازی هایی همچون سری GTA توجه کنید، می بینید که چقدر سری های اول نسبت به سری جدید یعنی GTA V تغییرات بسیار فاحش و قابل ملاحظه ای داشته است.

امروزه باتوجه به افزایش حجم این دسته از بازی ها ممکن است دیگر فضای ۱ ترابایت برای کنسول ایکس باکس جواب گو نباشد. ما در ادامه قرار است به شما حجیم ترین بازی های ایکس‌ باکس را معرفی کنیم که هم محبوبیت بسیار زیادی دارند، هم گرافیک بسیار بالایی را برخوردار هستند.

 

ایکس‌ باکس

حجیم ترین بازی های ایکس‌ باکس سری اول

شاید برای شما پیش آمده باشد که وقتی یک بازی را برای ایکس‌ باکس خریداری می کنید، انتظار دارید هرچه زودتر به تجربه آن بنشینید. اما در اکثر مواقع باید منتظر شوید تا بطور مثال ۷۰ گیگابایت از حجمی که خود بازی برای نصب آن نیاز دارد دانلود شود. این می تواند از عمده مشکلات بازیکن ها بخصوص در کنسول های نسل ۹ باشد.

ایکس‌ باکس gears 5

Gears 5

سال ساخت: ۲۰۱۹

سبک بازی: شوتر سوم شخص

سازنده: The Coalition

فضای مورد نیاز برای نصب بازی: ۵۰ گیگابایت الی ۶۴ گیگابایت

 

Gears 5 توانست در زمان انتشار خود به واسطه تنوع بسیار زیاد در بخش های سلاح ها و مهمات بازی و لحظات پر هیجان و احساسی که داشت جزو بازی های محبوب باشد. اما همونطور که از اطلاعات آن پیداست این بازی حجم بالایی دارد. این بازی از آن دسته از بازی هایی است که یکبار آن را نصب می کنید و ساعت ها در دنیای آن شروع به کشت و کشتار می کنید و نهایت لذت را از آن می برید. فقط باید کمی تحمل وصبر پیشه کنید چون حجم دانلود آن زیاد است ولی ارزشش را دارد.

GTA-V ایکس‌ باکس

Grand Theft Auto V

سال ساخت:۲۰۱۱

سبک بازی: شوتر سوم شخص

سازنده: Rockstar Games و Rockstar North

حجم مورد نیاز برای نصب بازی: ۶۰ گیگابایت الی ۱۰۰ گیگابایت

 

 

Grand Theft Auto V مشهور به GTA V میتوان گفت جزو پر حجم ترین بازی های ویدیویی در Xbox است. اگر به سال ساخت این بازی دقت کنید متوجه می شوید که در این سال یعنی ۲۰۱۱ میلادی چقدر زیبا این بازی طراحی شده است. گرافیک خارق العاده ای که این کمپانی یعنی راک استار توانسته برای این بازی بکار ببرد بسیار شگفت انگیز است. این بازی حداقل یک دهم از حافظه ی یک ترابایتی هارد شما را درگیر می کند.

 

بیش تر بخوانید:

نکات مهم نصب بازی جی تی ای وی (GTA V)

 

این را یادآور بشویم که در پیش نیاز های این بازی حجم مورد نیاز جهت نصب مقدار ۴۷ گیگابایت ذکر شده است اما درواقع مقدار ۵۷ گیگابایت از فضای کنسول و سیستم را اشغال می کند. البته این اول ماجراست چراکه راکستار در ماه دائما بروزرسانی می دهد که این موضوع باعث می شود فایل های جدید به هارد و محل نصب شما ریخته شود. چه بسا تا ۹۰ گیگابایت فضای سیستم شما را اشغال می کند.

dirt-5 ایکس‌ باکس

Dirt 5

سال ساخت: ۲۰۲۰

سبک بازی: ریسینگ – مسابقه ای

سازنده : Codemasters

حجم مورد نیاز برای نصب بازی: ۸۰ گیگابایت

 

Dirt 5 یکی از بازی های مسابقه ای با گرافیک بالا البته بعد از Forza Motorsport 7 میتوان گفت می باشد. با توجه به گرافیک بالای این بازی خب حقیقتا حجم بسیار زیادی را طلب می کند. Dirt 5 شامل مسابقات رالی، سفر های بین شهری و جاده ای و همچنین مسابقه های بصورت کلاسیک است که شامل ۶۳ دستگاه خودرو ساحلی، کامیون و دیگر خودرو ها می شود.

halo-5 ایکس باکس

Halo 5: Guardians

سال ساخت: ۲۰۱۵

سبک بازی: شوتر اول شخص

سازنده: 343 Industries

حجم مورد نیاز برای نصب بازی: ۱۰۰ گیگابایت

 

مجموعه Halo یکی از برترین فرانچایزهای برند Xbox در کمپانی مایکروسافت است. این کمپانی با این مجموعه ی قوی کاری کرد که سازنده پلی استیشن یعنی سونی سال های سال نتوانست چنین بازی غول پیکری تولید کند.

 

بیش تر بخوانید:

 

البته نسخه جدید این بازی فضای بیش تری اشغال می کند اما ارزشش را واقعا دارد. این بازی به قدی زیبا هیجان انگیز و مهیج است که هر گیمری با چشمانی بسته ۹۵ الی ۱۰۰ گیگابایت از فضای حافظه ی دستگاه خود را به این بازی اختصاص می دهد.

Red Dead Redemption 2 ایکس باکس

Red Dead Redemption 2

سال ساخت:۲۰۱۸

سبک بازی: اکشن – ماجراجویی سوم شخص

سازنده: Rockstar Games و Rockstar North

حجم مورد نیاز برای نصب بازی: ۱۱۰ گیگابایت

 

Red Dead Redemption 2 یک بازی بسیار گسترده و جهان باز است که شاهکار زیبای شرکت راکستار پس از درخشش در سری GTA است. این بازی بطور خیلی هیجان انگیز آمریکای وسترن که معروف به غرب وحشی بود را به تصویر کشیده است. توسعه و ساخت این بازی ۸ سال زمان برد و  راک استار با این کار قدرت خود را با انتشار یک بازی با گرافیک بالا و واقع گرایانه و بافت های بی نظیر به رخ تمام کمپانی های ساخت بازی ویدیویی کشید. این بازی حجم بسیار زیادی دارد که مقدار فضای اولیه این بازی حدود ۸۸ گیگابایت می باشد که پس از بروزرسانی های متعدد بعد از ارائه نسخه اولیه حجم آن به حدود ۱۱۰ گیگابایت رسیده است.

این هم یکی از آن بازی های ایکس‌ باکس است که اختصاص دادن این حجم زیاد به این بازی ارزشش را دارد.

Call of Duty Modern Warfare ایکس باکس

Call of Duty: Modern Warfare

سال انتشار: ۲۰۱۹

سبک بازی: شوتر اول شخص

سازنده: Infinity Ward

حجم مورد نیاز برای نصب بازی: ۲۰۰ گیگابایت

 

Call Of Duty یک فرانچایز داستان محور است که تا به امروز نسخه های مختلفی از آن برای ایکس‌ باکس منتشر شده است. این بازی به قدری پر طرفدار است که این محبوبیت باعث شده تا سالانه شاهد انتشار نسخه های جدید این بازی باشیم. این بازی یعنی نسخه Modern Warfare پر حجم ترین بازی ویدیویی در Xbox و دیگر دستگاه ها می باشد. البته باید ممنون باشیم از Infinity Ward که حجم بازی را ۳۰ گیگابایت کاهش داد.  وگرنه باید ۲۳۰ گیگابایت فضا در اختیار این بازی قرار می دادید. اما ناگفته نماند که این بازی واقعا یک شوتر اول شخص محشر است.

و به جرئت به شما می گوییم که اگر طرفدار این سبک بازی هستید، حتما این بازی را نصب و از گرافیک خارق العاده و بخش های واقع گرایانه و تیراندازی های شگفت انگیز در این بازی لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *