بلاگ

بازی های پیشنهادی تعطیلات نوروزی

نوروزی

تعطیلات نوروزی یک فرجه خوبی است برای آن دسته از افرادی که 11 ماه با مشقت و سختی گذرانده اند و حال می خواهند به شیوه های مختلف از جمله سرگرم کردن خود یا گذراندن اوقات و فراقت کمی برای خود وقت بگذرانند. تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی است که بازی های جذاب و سرگرم کننده ای که علاقه داریم آن ها را تجربه کنیم بهره مند شویم. چرا که بیش تر ما در طول روز و شب عادی به دلیل مشغله های کاری و فکری، نمی توانیم چنین فرصت خوبی را بدست آوریم.

 

بهترین بازی های پیشنهادی برای تعطیلات نوروزی

همانگونه که می دانید، در چند ماه اخیر بازی های هیجان انگیز و زیبایی منتشر شدند. به همین دلیل ما نخواستیم که شما از سرگرم شدن با این بازی های بسیار زیبا و جذاب بی نصیب باشید. بازی های مختلف در سبک و ژانر های گوناگون در سال 1400 شمسی منتشر و روانه ی بازار شده است. بازی هایی محبوب و هیجان انگیز همچون : Elden Ring گرفته تا  Forza Horizon 5  و Gran Turismo 7 که با تمام این ها نمی توان از بازی Halo Infinite گذشت.

 

تعطیلات نوروزی

Tom Clancy’s Rainbow Six Siege

اینکه در اولین مورد یه این بازی بسیار زیبا و جذاب یعنی Rainbow Six Siege اشاره کردیم، این بود که در این بازی که بصورت گروهی و تیمی انجام می شود، شما می آموزید که چگونه از استراتژیک ها و فنون نفوذ به یک مکان استفاده کنید. این بازی نهایت لذت بازی گروهی بصورت آنلاین را برای شما به ارمغان  می آورد. اسفند 1400 آخرین بروز رسانی این بازی در پلتفرم Steam ارائه شد که تغییرات محسوس و بسیار جذابی در آن شاهد بودیم. این بازی اولین و یکی از بهترین انتخاب های شما برای تجربه ی یک سرگرمی هیجان انگیز است در تعطیلات نوروز. اما متأسفانه نسخه ی آنلاین این بازی پولی می باشد و باید خریداری شود. اما ارزش هزینه کردن برای  تجربه ای خاص و متفاوت را دارد.

 

تعطیلات نوروزی

God Of War

در خصوص بازی خدای جنگ با شما بسیار صحبت کرده ایم. همچنین نسخه های مختلف را به تفکیک محبوبیت و کیفیت ساخت برای شما بررسی و تشریح کردیم. این بازی یکی از مهیج ترین بازی هایی است که همه ی ما آرزو داریم در کنسول های پلی استیشن آن را تجربه کنیم. بازی God Of War نسخه ی آخری که ارائه شد از این سری، انحصاری پلی استیشن 4 بود که پس از مدتی برای نسخه PC هم معرفی شد. کریتوس یا همان روح اسپارتا نیاز به توصیف و معرفی ندارد. همه ی ما او را میشناسیم. در نسخه آخر این بازی که پرطرفدار ترین نسخه بوده است نمی توان دل کند. زیرا در این نسخه ی متفاوت نسبت به نسخه های پیشین، روایت داستان فقط کشت و کشتار نیست، بلکه داستان عشق و محبت پدر به فرزند و همچنین استاد به شاگرد است.

کریتوس در این نسخه دیگر پدر شده است و به همین دلیل اون روحیه ی خشن و وحشیانه خودش را سعی می کند کنترل کند. او سعی می کند پسرش را آموزش دهد و بر این اصرار دارد که پسرش شبیه به او نشود بلکه بهتر باشد. او از پسرش قول گرفته است که باید از من بهتر باشی. تا اواسط داستان این بازی کریتوس هویت پسرش را از او مخفی کرد. در واقع اینکه پسرش یک انسان نیست بلکه یک خدا است. ما به شما در قدم دوم پیشنهاد می کنیم از تجربه ی بازی God Of War در تعطیلات نوروزی 1401 غافل نشوید.

 

تعطیلات نوروزی

Horizon Forbidden West

پس از تجربه ی بسیار جذاب از بازی Horizon Zero Down نسخه ی بعدی این بازی بصورت انحصاری کنسول پلی استیشن با نام Horizon Forbidden West ارائه شد. در نسخه قبل ایلوی توسط پدرش تعلیم دید و پس از اینکه پدرش کشته شد او به تنهایی ماجراجویی خود را ادامه داد تا به سمت سرزمین های غرب که ممنوعه بودند حرکت کند. در این داستان یک ویروسی منتشر شده است که بطور همه گیر شیوع پیدا کرده و بسیار هم کشنده است و ماجراجویی ایلوی دقیقا در همین حوالی است. بازی Horizon Forbidden West یک بازی جهان باز است. از لحاظ گرافیکی و محتوایی این نسخه نسبت به نسخه ی پیشین خود یعنی Horizon Zero Down پیشرفت چشم گیری داشته است. برای مثال شما می توانید در نسخه جدید ای گلایدر برای پرواز کردن استفاده کنید یا می توانید تجربه ی شنا کردن در زیر آب به عنوان یک قواص یا مبارزه با دشمنان قوی تر و پیشرفته تر را تجربه کنید. این بازی می تواند سرگرمی دلنشینی را در تعطیلات نوروز برای شما به ارمغان بیاورد.

 

تعطیلات نوروزی

Elden Ring

بازی Elden Ring به قدری زیبا و هیجان انگیز است و همچنین داستان طولانی و متفاوتی دارد، میتوان گفت تمام تعطیلات نوروزی را با همین بازی می توانید سپری کنید. این بازی ساخت شرکت Fromsoftware است که با ارائه ی این بازی توانست تمام منتقدان و بازیکن ها را زمین گیر و میخ کوب کند. این بازی به شکل جهان باز بوده و شما قابلیت استفاده از بیش تر موارد و قابلیت ها را دارید. این قابلیت ها می تواند به اسب سواری یا مبارزه روی اسب و … . شما می توانید از جادو ها استفاده کنید و تنوع بسیار زیاد این جادو ها و قابلیت ها باعث شده است که مهارت های کاراکتر بازی خسته کننده و تکراری نشود. وسعت و بزرگی نقشه ی بازی Elden Ring به گونه ای است که جدای از داستان بازی شما مکان ها و موارد مختلف دیگری در داخل نقشه دارید که می توانید وقت خود را در آن بخش هم سپری کنید. ریشه های ماجراجویی و مخفی کاری در این بازی پیدا می شود تا حس کنجکاوی شما را شعله ور سازد.

 

تعطیلات نوروزی

Sifu

بازی Sifu توجه علاقه مندان به بازی هایی مانند شورش در شهر یا بازی های مبارزه ای تن به تن را به خود جلب کرده است. این بازی مبارزه ای با سبک کنگ فو را روایت می کند که با استفاده از فنون و شدت ضرباتی که در بازی به نمایش گذاشته می شود باعث شده است که علاقه مندان به این بازی بسیار به وجد بیایند. یک سری رویداد های تخیلی در این بازی وجود دارد ازجمله وجود گردن بندی در گردن این مبارز ماهر که قدرت این گردن بند باعث شده است که او شکست نا پذیر شود و همچنین هر ضربه ی محکم و کشنده ای که به او وارد شود، او پیر تر می شود و این مبارز ماهر هرچه سنش بالا تر برود و پیر تر بشود، مهارت ها و عکس العمل هایی که حین مبارزه دارد هم کم می شود. بطور کلی او کند می شود.

 

تعطیلات نوروزی

Forza Horizon 5

علاقه مندان به بازی های ریسینگ و مسابقه ای به شما پیشنهاد می کنیم در تعطیلات نوروزی حتما این بازی را تجربه کنید. Forza Horizon 5 یک بازی بسیار زیبا با گرافیکی بسیار خارق العاده است که می تواند تجربه یک رانندگی در یک جاده را به شما هدیه دهد. به محض انتشار این بازی تمامی علاقه مندان به مسابقات اتومبیل رانی به سمت این بازی جذب شدند. زیرا که این بازی بگونه ای عمل کرد که نه تنها تمامی کمبود ها و انتظارات بازیکن ها را برآورده کرد بلکه بیشتر از حد انتظار آن ها در ساخت این بازی کار شده بود. این بازی با گرافیک خیره کننده ای که دارد باعث شده است که تمام وقایع بازی حقیقی و واقع بینانه به نظر برسد. مسابقات اتومبیل رانی که در طبیعت مکزیک برگزار می شود و تنوع بسیار زیادی که در اتومبیل ها وجود دارد موجب شده خبری از یکنواختی و خستگی بازیکن نباشد.

 

تعطیلات نوروزی

Far Cry 6

بازی Far Cry 6 که قبلا در باره ی آن با شما صحبت کرده ایم یک شوتر اول شخص است که می تواند در دنیای جهان باز خود در کل تعطیلات نوروزی شما را سرگرم نگه دارد. فار کرای به اصالت خود پای بند است و پیشرفتی در نو آوری و تکنولوژی آن شاهد نیستیم. اما نقشه های این بازی پر از مأموریت های اصلی و فرعی است که می توانید اگر از داستان بازی خسته شدید در نقشه گشت و گذار کنید و از تجهیزات لازم از جمله خودرو سلاح و مهمات جنگی استفاده کنید. بازی فار کرای 6 گزینه مناسبی برای سرگرمی در تعطیلات نوروزی است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *