بلاگ

زمان عرضه بازی های ۲۰۲۴

Foamstars

ناشر: Square Enix

استودیو سازنده: Toylogic

تاریخ عرضه: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

Foamstars یک بازی شوتر آنلاین ۴ در برابر ۴ است که برای دو کنسول پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.

این بازی با بازخوردهای مثبت اولیه مواجه شده است و به عنوان یک عنوان سرگرم‌کننده شناخته می‌شود.

در این بازی می‌توانید هم به تنهایی و هم با دوستان در مبارزات PVP یا PVE شرکت کنید و با استفاده از سلاح‌هایی که حباب رنگارنگ را به سمت حریفان پرتاب می‌کنند،

آن‌ها را شکست دهید. Foamstars با گرافیک زیبا و رنگارنگ خود به چشم می‌خورد و عرضه آن باعث شده تا انتظارات برای این بازی بالا برود.

Foamstars

Helldivers II

ناشر: Arrowhead Game Studios

استودیو سازنده: Sony Interactive Entertainment

تاریخ عرضه: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲

در شوکیس تابستانی State of Play در سال ۲۰۲۳، Helldivers II معرفی شد و به عنوان یک شوتر سوم شخص چندنفره، بازی شوخ و سرگرم‌کننده‌ای به نظر می‌رسد. این بازی ادامه‌ای بر نسخه اول Helldivers است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و دارای زاویه دوربین ایزومتریک بود. داستان Helldivers II در یک کهکشان که بیگانگان در حال حمله به سمت سیاره اصلی بازی هستند، روایت می‌شود. شما باید با این بیگانگان مبارزه کنید تا از خانه خود محافظت کرده و صلح را برقرار کنید. برای این کار، باید محیط اطراف خود را مجهز کنید و با استفاده از سلاح‌های موجود، این آشوب را برطرف کنید.

گیم‌پلی بازی، از همان قراردادهای معروف بازی‌های شوتر چندنفره بهره می‌برد، اما با فضای شاداب‌تری نسبت به بازی‌های مشابه. انتظار می‌رود که بازی دارای تنوع بالا در سلاح‌ها و نقشه‌ها، و همچنین فضاهای گسترده و باز، باشد.

Helldivers II

Pacific Drive ۲۰۲۴

ناشر: Kepler Interactive

استودیوی سازنده: Ironwood

تاریخ عرضه: ۳ اسفند ۱۴۰۲

بازی Pacific Drive در سبک روگ-لایت ساخته شده است، بنابراین انتظار می‌رود تا تجربه هر گیمر با دیگران متفاوت باشد.

داستان این بازی در منطقه Olympic Exclusion Zone روایت می‌شود که تا ۳۰ سال خالی از سکنه بوده است. گیمرها به این منطقه پا می‌گذارند و برای بقای خود جنگ می‌کنند. این بازی به صورت اول شخص طراحی شده و با جستجوی منابع، شما باید به ارتقای وسیله نقلیه خود بپردازید. Pacific Drive علاوه بر پلی استیشن ۵، برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد.

Pacific Drive

 Final Fantasy VII Rebirth ۲۰۲۴

استودیوی سازنده: Square Enix Creative Business Unit I

تاریخ عرضه: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲

FINAL FANTASY VII REBIRTH داستان جدید موردانتظار پروژه بازسازی FINAL FANTASY VII است که بازسازی بازی اصلی نمادین به سه عنوان مستقل توسط سازندگان اصلی آن است. در این بازی، بازیکنان از عناصر مختلف جدید در حین باز شدن داستان لذت می‌برند و به سفر مهمانی به «پایتخت فراموش‌شده» از FINAL FANTASY VII اصلی می‌رسد. و تتسویا نامورا اعلام کرده است که نسخه سوم در حال توسعه است. این به این معناست که نیازی به صبر کردن سه سال دیگر برای تجربه نسخه سوم نیست، و ممکن است در زمان کوتاه‌تری، آخرین بازی این سه‌گانه را تجربه کنیم.

زمان عرضه بازی های ۲۰۲۴

Final Fantasy VII Rebirth

Rise of the Ronin ۲۰۲۴

ناشر: Sony Interactive Entertainment

استودیوی سازنده: Team Ninja

زمان عرضه: ۳ فروردین ۱۴۰۳

طبق اطلاعات منتشر شده، Rise of the Ronin به عنوان بزرگترین اثر تیم نینجا عرضه خواهد شد و دنیای بسیار بزرگی را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. این بازی داستان خود را در ژاپن و دوره باکوماتسو، در قرن نوزدهم میلادی، روایت می‌کند و به گفته کارگردان بازی، انتخاب‌های داستانی نیز در آن وجود خواهد داشت. بازی شامل سه شهر بزرگ است که می‌توان با استفاده از اسب و گلایدر در آن‌ها کاوش کرد.

چندین سلاح مختلف در این بازی وجود دارد که شامل کاتانا، تپانچه، قلاب و رایفل می‌شوند. با این حال، در مقایسه با ساخته‌های اخیر استودیوی تیم نینجا، این بازی شامل سه درجه سختی است. به نظر می‌رسد که با عنوانی خشن و پرتنش روبرو هستیم. همچنین، در این بازی از یک سیستم لوت پیچیده و گسترده صرف نظر شده است که این تغییر ممکن است مثبت تلقی شود.

توسعه‌دهندگان بازی بر استفاده حداکثری از قابلیت‌های این کنسول تاکید کرده‌اند. باید دید که تا چه اندازه این بازی مورد انتظار، موفق خواهد بود.

زمان عرضه بازی های ۲۰۲۴

Rise of the Ronin

Stellar Blade

ناشر: Sony Interactive Entertainment

استودیوی سازنده: Shift Up

زمان عرضه: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

Stellar Blade که در سال ۲۰۱۹ با نام Project Eve معرفی شده بود، برای انتشار در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. با توجه به تریلرهای بازی، با عنوانی پر زرق و برق و تماشایی روبرو هستیم که مبارزات آن یادآور عناوین استودیوی پلاتینیوم گیمز است. بازی در یک فضای پسآخرالزمانی روایت می‌شود و ما به جای قهرمان اصلی آن، یعنی ایو، قرار است که به همراه اعضای دیگر تیم Airbone، با موجوداتی به نام نایتیبا مبارزه کنیم. در این راه، دو یار اصلی به نام‌های آدام و لیلی خواهیم داشت.

طبق اطلاعات منتشر شده، Stellar Blade یک تجربه نیمه جهان باز خواهد بود و در تمام لحظات بازی، آوازها و موسیقی‌های متنوعی را خواهیم شنید. این عنوان یکی از بازی‌های انحصاری و مورد انتظار سونی در سال ۲۰۲۴ خواهد بود که با قیمت ۷۰ دلار برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

زمان عرضه بازی های ۲۰۲۴

Stellar Blade
Towers of Aghasba

ناشر: Dreamlit Incorporations

استودیوی سازنده: Dreamlit Incorporations

زمان عرضه: تابستان ۲۰۲۴

Towers of Aghasba یک بازی ساخت و ساز جهان باز است که گیمرها باید جزیره مورد علاقه خود را در آن بسازند. جهان این بازی اکوسیستم‌های زنده و زیبایی دارد که کاوش در آن را لذت بخش خواهند کرد. این بازی یادآور سری بازی‌های زلدا نیز هست و دارای موجودات بسیار عظیم الجثه‌ای خواهد بود. علاوه بر PS5، Towers of Aghasba برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد. آیا این بازی عجیب و جالب توجه، انتظارات را برآورده خواهد کرد یا خیر، باید در آینده مشخص شود.

Towers of Aghasba

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *