بلاگ

بازی هایی که مشمول ری تریسینگ هستند (قسمت دوم)

RTX Gpu - Retracing

آیا برای شما هم مهم است بازی مورد نظرتان از فناوری ری تریسینگ استفاده می کند یا خیر؟ شما تنها نیستید. برای بسیاری از گیمرها به این موضوع فکر می کنند. در این مقاله به بررسی مختصری در خصوص فناوری ری تریسینگ (یا به اختصار RTX) می پردازیم. همچنین بازی هایی که از این فناوری استفاده می کنند را برای شما معرفی می کنیم.

اگر به این فناوری علاقه دارید و دنبال بازی هایی با این فناوری هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

بیش تر بخوانید:

 

بازی های ویدیویی همراه فناوری ری تریسینگ

همانطور که در قسمت معرفی فناوری ری تریسینگ گفتیم این فناوری به واقعی تر شدن جلوه های نوری  بصری کمک زیادی می کند. در ابتدا رونمایی این فناوری قرار بر این بود مخصوص کاربران رایانه‌های شخصی یا PC باشد. اما امروزه با رشد کنسول ها و عرضه کنسول های نسل نهم راه ری تریسینگ به کنسول های خانگی نیز باز شد.

 

Control - Game

Control – Game

بازی Control

از جمله بازی های قدرتمند که از فناوری ری تریسینگ استفاده می کند میتوان این بازی را مثال زد. بازی کنترل خود به تنها از جلوه های خوبی برخورد دار هست و بازی چشم نوازی محسوب می شود. پس این بازی همراه فناوری ری تریسینگ از استاندارهای بالایی برخوردار می باشد.این بازی توسط شرکت Bethesda Softworks در تاریخ 22 جون سال 1996 منتشر شد.

 

 

Wolfenstein Young Blood-Game

Wolfenstein Young Blood – Game

بازی Wolfenstein: Young Blood

این بازی در ابتدا دارای فناوری ری تریسینگ نبود. یک اپدیت جدید از این بازی منتظر شد و فناوری ری تریسینگ سطح بصری این بازی را طور چشم گیری افزایش داد. اگر شما بازی را قبل اضافه شدن ری تریسینگ و بعد آن با هم مقایسه کنید هیجان زده خواهید شد. حجم زیادی از جزییات به بازی اضافه شد و در نهایت کمک کرد بازی بسیار چشم نوازتر و واقعی تر به نظر برسید.

 

Ring of Elysium - Game

Ring of Elysium – Game

بازی Ring of Elysium

اگر طرفدار سبک بتل رویال هستید به هیچ وجه نباید این بازی را از دست بدهید. چندین دلیل وجود دارد که ما اصرار داریم حتما این بازی را امتحان کنید. در ابتدا بایدد بگوییم که بیشتر بازی های سبک بتل رویال به دلیل در دسترس بودن برای بازیکنان بیشتر به جلوه های بصری ساده و سبک بسنده می کنند. اما این بازی هیجان انگیز تصمیم گرفته با اضافه کردن فناوری ری تریسینگ تجربه ای جدید و هیجان انگیز برای طرفداران سبک بتل رویال به وجود آورد.

از طرفی این بازی کاملا رایگان است. این موضوع باعث می شود به شما اصرار کنیم حتی برای یکبار هم که شده این بازی هیجان انگیز را امتحان کنید.

 

God of War - Game

God of War – Game

بازی God of War

هنگامی که مجموعه God of War در سال ۲۰۱۸ پس از مدت‌ها با نسخه‌ای جدید بازگشت، همه را با خود همراه کرد. این بازی هیجان انگیز تحسین ها و جوایز متعددی را از آن خود کرد. در همین لحظه نیز همه منتظر نسخه جدید آن با نام God of War: Ragnarok هستند. این بازی در حال حاضر در دسترس بازیکنان رایانه‌های شخصی قرار دارد تا بتوانند از قدرت سیستم خود نهایت بهره را ببرند. نسخه PC بازی God of War از ری تریسینگ هم پشتیبانی می‌کند تا این بازی زیباتر از هر زمان دیگری به نظر برسد.

 

Final Fantasy XV - Game

Final Fantasy XV – Game

بازی Final Fantasy XV

اگر به دنیال یک بازی می گردید به به وسیله آن سخت افزار سیستم خود را مورد آزمایش قرار دهید، قطعا این بازی پیشنهاد ماست. اگر تجربه این بازی را داشته باشید به یاد می آورید که این بازی چقدر سنگین بود. این بازی حتی نسخه های مختلف پی استیشن 4 و ایکس باکس را هم به زحمت زیادی می انداخت. حالا تصور کنید این بازی که از گرافیک بسیار قدرتمندی بهره مند است از فناوری ری تریسینگ نیز استفاده کند. حتی تصورش هم هیجان انگیز است. برای تاکید توانایی های این بازی حتی لازم است به داستان و سیر روایت ها نیز اشاره کنیم.این بازی دارای داستان ها و مبارزات فوق العاده ای است که هرگز آن ها را فراموش نخواهید کرد.

 

Call of Duty-Modern Warfare - Game

Call of Duty-Modern Warfare – Game

بازی Call of Duty: Modern Warfare

اگر از طرفداران مجموعه بازی های Call of Duty هستید باید بدانید یکی از بهترین بازی های دارای فناوری ری تریسینگ از همین بازی است. ما به شما توصیه می کنیم حتما از این بازی به راحتی نگذرید. بازی Call of Duty: Modern Warfare که در سال 2019 منتشر شد یکی از مثال زدنی ترین بازی های شوتر اول شخص است که از فناوری بهره می برد. اگر این روزها مشعول Vanguard و Warzone‌ هستید، بهتر است برای چند ساعتی هم که شده به سراغ مدرن وارفر و تجربه آن بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *