بلاگ

بهترین کمان‌ دارها در بازی‌ های ویدیویی

کمان‌ دارها

در این بخش قرار است به شما بهترین کمان‌ دارها را در بازی های ویدیویی معرفی کنیم. پس تا آخر این بخش با ما همراه باشید. همانطور که می دانید تیر و کمان همیشه یکی از سلاح های جذاب و مورد استفاده در بازی های ویدیویی بوده است. همچنین در چند سال اخیر طبق آمار هایی که گرفته شده، در بازی های مختلف تیر و کمان جزو سلاح هایی بوده است که بیش تر مورد استفاده قرار گرفته است. تیر و کمان به دلیل جذابیت و هیجان زیادی که به بازی می دهد معمولا به عنوان سلاح اصلی در بازی ویدیویی بشمار می رود. البته، سلاح تیر و کمان قدمت چند ساله دارد. بطوریکه درحال حاضر از این سلاح به ندرت استفاده می شود. اما با توجه به محبوبیت گسترده ای که این سلاح دارد، هرگز از جذابیت این سلاح کم نشده است.

 

سلاح قدیمی اما محبوب و دوست داشتنی

تیر و کمان در چند سال اخیر با توجه به این که همچنان محبوب است، جزو سلاح های اصلی کارکتر های اصلی بازی های پر طرفدار بوده است. چه بسا گونه ای فضاسازی و تصویر سازی می کنند که از لحظه برداشتن تیر تا عقب کشیدن بند و پرتاب تیر تا زمانی که تیر به هدف برخورد می کند به بازیکن نمایش داده می شود. حال قرار است که بهترین کمان دار های این صنعت را به شما معرفی کنیم. در هر بازی ویدیویی از کمان دارها به گونه های مختلف نمایش داده می شود. بطور نمونه در بازی استراتژیک جنگ های صلیبی یا بازی هایی مانند عصر پادشاهان، Rome Tatal War و… کمان دارها بطور استراتژیک هدایت می شوند. شما در این مورد فقط بصورت ناظر هدف را مشخص می کنید، و آن ها تیر را به هدف مشخص شده پرتاب می کنند. یا در بازی هایی مانند Tomb Raider و یا Horizon Zero Down شما با دسترسی بیشتر می توانید پرتاب تیر و کمان را مدیریت کنید. در ادامه تعدادی از کمان دارها در بازی های ویدیویی به شما معرفی می شود که هرکدام قابلیت های منحصر به فرد خود را در خصوص استفاده از این سلاح دارند.

 

بهترین کمان‌دارها در بازی‌ های ویدیویی

 کمان‌ دارها

May در بازی ویدیویی  Shining Force 2

همانطور که مستحضر هستید، این بازی در سال ۱۹۹۳ میلادی در ماه اکتبر تولید شده است. با توجه به سال ساخت متوجه این موضوع هستید که بسیار گرافیک پایینی را برخوردار است. اما در این نسخه شخصیت May کاملا نسبت به کمان دار های دیگر از این مجموعه تفاوت های بسیاری دارد. برای نمونه او یک اسبی است که مانند یک انسان دست دارد. و چون پاهای او مانند اسب است میتواند سریع حرکت کند و واکنش های سریعی به وجود بیاورد. پس می توان نتیجه گرفت که این شخصیت به دلیل مهارت بالا و حرکت تیز و سریعی که دارد می تواند جزو بهترین کماندار ها در بازی Shining Force 2 باشد.

 

 کمان‌ دارها

Chester در بازی Tales of Phantasia

چستر یکی از شخصیت های اصلی و محبوب مجموعه بازی  Tales of Phantasia می باشد. او بسیار منطقی و شجاع است. او فردی وفادار و خوش نیت است، اما در هنگام تیر اندازی با تیر و کمان بسیار بی رحم است. نکته قابل توجه این است که باید برای اینکه قدرت پرتاب او به چشم بیاید حتما باید او را به یک کمان خوب مجهز کنید تا شاهد شاهکار وی باشید. زیرا او دارای قدرت پرتاب بسیار زیادی است.

 

 کمان‌ دارها

Kassandra در بازی Assassin’s Creed: Odyssey

همانطور که گفتیم سری بازی Assassins Creed جزو پر طرفدار ترین بازی های ساخته شده توسط شرکت محبوب Ubisoft می باشد.

بیش تر بخوانید:

 

کسندرا در این نسخه از بازی یعنی Odyssey توانایی های بسیار خارق العاده ای دارد بخصوص در زمینه ی تیر وکمان. او یک کمان دار قدرتمند و سریع است. تیر های او با قدرت زیاد پرتاب می شود و دشمنان را نابود می کند. برای نمونه او می تواند با یک تیر چند نشان بزند. شاید بپرسید یعنی چه؟ این یعنی بر حسب قابلیتی که برای وی قرار داده اند او می تواند با پرتاب تیر با استفاده از قدرت های خود همزمان با یک تیر چند نفر را بکشد. او می تواند با کمان خود شلیک کند. یعنی با استفاده از ماده منفجره ای که بر سر تیر کمان او قرار داده شده است می تواند دشمنان را متواری و از بین ببرد.

 

کمان‌دارها

Lara Croft در بازی Tomb Raider

لارا شخصیت اصلی بازی تامب رایدر است که همگی او را میشناسید. او شهرت بسیار در استفاده از تپانچه های دوقلو دارد. در نسخه اخیر او تپانچه هایش را کنار گذاشت و از تیر و کمان استفاده می کند. او برای همیشه یک کمان دار خواهد ماند. حال اینکه چرا لارا یک کمان دار شد دلیلش این است که لارا در بخش های مختلف بازی باید بی سر و صدا عمل می کرد و به همین دلیل تپانچه سلاح مناسبی برای وی نبود. او خیلی دقیق شلیک می کند، یعنی بدون لرزش روی حریفان متمرکز می شود و پس از هدف گیری دقیق دشمنان را نابود می کند.

 

کمان‌دارها

Aloy در بازی Horizon Zero Dawn

الوی در مجموعه ی Horizon Zero Dawn یک کمان دار ماهر و دقیق درخشید. او هنر های رزمی را از پدرش آموخت. فناوری و تکنولوژی که او در تیر و کمان خود استفاده می کند نسبت به بقیه ی کمان دار ها متفاوت است. او در تیر هایش از شوک الکتریکی، دودزا و بمب استفاده می کند. این شخصیت یک کماندار قدرتمند است با تکنولوژی روز اما در عصر قدیم.

 

 

کمان‌دارها

Ellie در بازی The Last Of Us Part 2

این بازی انحصاری برای کنسول است. در دنیای این بازی اگر می خواهید زنده بمانید فقط سکوت کنید. به کوچک ترین صدا ها حساسیت نشان بدهید تا زنده بمانید. برای اینکه زنده بمانید باید در سکوت کار خود را پیش ببرید پس با توجه به این نکته نمی توان از سلاح هایی همچون شات گان یا هفت تیر استفاده کرد. این سلاح ها بلا استفاده هستند، پس ترکیب طلایی سکوت و مخفی کاری نیازمند به یک سلاح قدرتمند است که در تاریکی و سکوت دشمنان را از پا در بیاورد. درست است، تیر و کمان در این بازی بسیار حیاتی است. شما با استفاده از این سلاح می توانید با پرتاب یک تیر به سر دشمنان آن ها را از پا در بیاورید. شما باید برای برتری بیشتر در این بازی میزان تسلط بر تیر و کمان را به بالاترین نقطه برسانید تا بتوانید جان سالم به در ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *