بلاگ

برترین بازی های Xbox Game Pass سال 2021

Xbox Game Pass 2021

در این بخش به شما برترین و بهترین بازی های Xbox Game Pass را معرفی می کنیم و پس از توضیح خلاصه و مختصر در باره ی آن بازی، شما بتوانید بازی های پر طرفدار و پر نصب را ببینید و آن ها را تجربه کنید.

ما در این لیست بیش تر به بازی هایی پرداختیم که در هر دو پلتفرم ویندوز و ایکس باکس قابل بهره برداری می باشند. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بدون مقدمه وارد بحث اصلی شویم.

 

Game Pass

 

برترین بازی های Game Pass در سال 2021

 

What Remains of Edith Finch

سال انتشار: آپریل 2017

سازنده: Giant Sparrow

پلتفرم های Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud :Xbox Game Pass

بطور کلی بیشتر کاربران زمانی که در باره ی بازی های داستان محور صحبت می کنند، ذهنیت متفاوتی از این موضوع دارند که برای نمونه می گویند: بازی های داستان محور بدون هیجان و جذابیت کافی است یا حوصله سر بر است. این بازی از آن دسته بازی ها نیست بلکه هم مهیج و هم جذابیت بسیاری دارد که توانسته خودش را در میان هم سبک های خودش برتر نشان دهد. این بازی در مراحل اولیه آن مربوط ب یک خانه قدیمی از اجداد خانواده فینچ منتهی می شود که پر از معما و رمز و راز است که توجه شما را جلب خود خواهد کرد.

 

Xbox Game Pass

 

Halo: Master Chief Collection

سال انتشار: نوامبر 2014

سازنده: Xbox Game Studios

پلتفرم های Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud :Xbox Game Pass

به جرئت می توان گفت یکی از بهترین و خفن ترین و جذاب ترین بازی های Xbox Game Pass همین بازی یعنی Halo: Master Chief Collection می باشد. یک شوتر بسیار جذاب و با کیفیت که به قدری طراحی و مراحل جذابی دارد که اصلا حرفی برای گفتن نمی گذارد. این بازی دارای بخش مولتی پلیر هم می باشد و می توانید آن را بصورت آنلاین با دوستان خودتان چند نفره بازی کنید. نسخه رایانه شخصی هم تمامی کالکشن این بازی را پشتیبانی می کند و می توانید از آن بهره مند شوید. بازی‌های Combat Evolved Anniversary، Halo 2 Anniversary، Halo 3، Halo ODST، Halo Reach و Halo 4.

 

xbox game pass

Lonely Mountains: Downhill

سال انتشار: اکتبر 2019

سازنده: Megagon Industries

پلتفرم های Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud :Xbox Game Pass

تجربه یک صدا گذاری بسیار حرفه ای در کنار آوای طبیعت در یک روز آفتابی در حال دوچرخه سواری یک تجربه بسیار خاص و آرام بخشی خواهد بود. طبیعت گردی با دوچرخه می تواند روح و جسم شما را آرام کند همچنین می توانید قطعات دوچرخه خود را بروز کنید تا مهارت و قدرت شما افزایش یابد. اگر از ژانر های مختلف بازی ها خسته شده اید و می خواهید کمی آرامش داشته باشید و حس طبیعت گردی را تجربه کنید حتما به شما پیشنهاد می کنیم این بازی را در Xbox Game Pass خود تجربه کنید.

 

Xbox Game Pass

Scourgebringer

سال انتشار: فوریه 2020

سازنده:Flying Oak Games, E-Studio

پلتفرم های Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud :Xbox Game Pass

بازی Scourgebringer یک مجموعه ی خاص و مهیج است که هیچ وقت تکراری نمی شود بطوری که اصلا به سراغ حذف کردن آن از روی سیستم خود نخواهید رفت. این بازی حجم بسیار اندکی دارد که در عین حال گیم پلی حرفه ای و پویایی دارد. شما از یک ناحیه وارد ناحیه ی دیگری خواهید شد و موجودات مزاحم را از سر راه برمی دارید. این بازی شاید از لحاظ کیفیت گرافیکی چنگی به دل نزند ولی علاقه مندان به سبک خودش را دارد و توانسته حرفی برای گفتن در بین بازی های Game Pass داشته باشد.

 

xbox game pass

Titanfall 2

سال انتشار: اکتبر 2016

سازنده:Respawn Entertainment

پلتفرم های Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud :Xbox Game Pass

از آن اول ماجرای آغاز کنسول های Xbox، مایکروسافت سعی کرده است که کمی از ژانر شوتر فاصله بگیرد و بازی هایی که ارائه کرده است کم تر در این ژانر ساخته شده اند، اما چیزی که قابل توجه است، با اینکه بازی های سبک شوتر ایکس باکس محدود است، اما عناوینی که منتشر شده است بسیار جذاب و مهیج است که از جمله آن می توان به Titanfall 2 اشاره کرد که یک بازی شوتر هیجان انگیز شمرده می شود که از تمامی بازی های سبک شوتر ایکس باکس رتبه بالاتری داشته است. این بازی تقریبا شبیه به Halo 3 می باشد که یک ربات قدرت مند با سلاح ها و مهمات پیشرفته به همراه موشک های نابودگر که دشمنان را یکی پس از دیگری از پیش روی شما محو می کند. بخش چند نفره آن یعنی آنلاین بسیار جذاب و سر گرم کننده است که اگر شما دوست نداشتید می توانید فقط به قسمت داستانی بازی متکی شوید.

 

xbox game pass

Star Wars: Battlefront 2

سال انتشار: نوامبر 2017

سازنده:DICE, Motive Studio, Criterion Software

پلتفرم های Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud :Xbox Game Pass

جنگ ستارگان یکی دیگر از عناوین بسیار جذاب است که برای game Pass در اوایل عرضه موفقیت چندانی پیدا نکرد اما حالا در وضعیت خوبی قرار گرفته است. یک بازی شوتر جذاب که سبک سنتی خودش را حفظ کرده است. این بازی چندان سخت و دشوار نیست البته قرار هم نبوده که پیچیدگی و دشواری داشته باشد و از سوی دیگر دقت و بررسی به مراحل و پویایی محیط بازی بسیار از کابران صورت گرفته است که در کنار صدا گذاری برای شخصیت های بازی طرفدار زیادی بین کاربران پیدا کرده است.

xbox game pass

Forza Horizon 4

سال انتشار: سپتامبر 2018

سازنده: Turn 10 Studios, Playground Games

پلتفرم های Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud :Xbox Game Pass

بازی Forza Horizon 4 نیاز به معرفی و توضیح ندارد. همه ی ما این شاهکار استودیو Playground را می شناسیم. یک بازی کامل مسابقه ای است که تجربه ای مهیج و جذاب را در یک گشت و گذار بین اتومبیل سواران برای شما به ارمغان می آورد. تجربه رانندگی در این بازی بیش از حد انتظار طرفداران این سبک از بازی بوجود آمده است. نقشه های این بازی در شهر های بریتانیا ساخته شده و ویژگی مولتی پلیر یا همان بازی چند نفره آنلاین این بازی باعث شده است که محبوبیت آن چند برابر شود.

 

Xbox Game pass

Yakuza 0

سال انتشار: مارس 2015

سازنده: Sega, Ryu Ga Gotoku Studio

پلتفرم های Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud :Xbox Game Pass

یاکوزا یک بازی مهیج و جذابی است که توسط کمپانی سگا ساخته و روانه بازار شده است. این بازی یکی از بهترین بازی ها با سبک کلاسیک سری ژانر خود به حساب می آید که شما را به یاد برخی بازی ها از جمله شورش در شهر که در پلی استیشن های سری اول ارائه شده بود می اندازد. البته نسخه های جدید این بازی هم ارائه شده است اما این بازی خب طرفدارای خودش را دارد.

 

بیش تر بخوانید:

محبوب ترین بازی های PS4 در جهان تا به امروز

 

xbox game pass

Wasteland 3

سال انتشار: آگوست 2020

سازنده: inXile entertainment

پلتفرم های Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud :Xbox Game Pass

بازی با سبک نقش آفرینی قدیمی ساخت استودیو inXile entertainment می باشد که یکم سطح کاربری و گیم پلی نسبتا دشواری داشته باشد اما چالش بر انگیز است. بازی شباهت های اندکی به سری های قدیمی Fallout دارد که طرفداران آن سری بازی استقبال خوبی از این بازی داشته اند. محیطی یخ زده در دوره آخر الزمانی روایت یک داستان زیبا و نقش آفرینی قوی که می تواند هیجان شما را در این بازی در مناطق برفی و در طول شب با شدت زیبایی های بسیار زیاد به چالش بکشد. این بازی یک شبیع به عناوین کلاسیک نقش آفرینی می باشد که هر آن چه از این سبک و ژانر می خواهید و انتظارش را دارید در دل خود گنجانده است.

 

xbox game pass

Tom Clancy’s Rainbow Six Siege

سال انتشار: نوامبر 2015

سازنده: Ubisoft Montreal

پلتفرم های Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud :Xbox Game Pass

کمتر بازی بخصوص در سبک شوتر تاکتیکالی توانست حجم بسیار زیادی از کاربران را به سوی خودش جذب کند. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege نهایت جذابیت، نهایت استراتژیک، نهایت هیجان را برای شما به ارمغان می آورد. این بازی بصورت چند نفره و آنلاین وجود دارد که به شما آموزش می دهد چگونه با یک تیم هماهنگ شوید و بتوانید این هماهنگی را حفظ کنید. این بازی هر ماه بروز رسانی می دهد و تغییرات عجیب و مهیجی را به شما نشان می دهد که می تواند هر لحظه بدون اینکه برای شما خسته کننده و تکراری شود شما را به پای نمایشی که برایتان آماده کرده است بنشاند. هرچه از این بازی بگوییم کم است و فقط باید تجربه اش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *