بلاگ

تمام اسرار بازی  Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2

اگر شما از علاقه مندان بازی های شرکت راک استار باشید میدانید در بازی های بیشمار معما و راز وجود دارد. بازی Red Dead Redemption 2 نیز از این قضیه مستثنی نیست. اگر به بازی  Red Dead Redemption 2 دقیق تر نگاه کنید متوجه بی شمار راز و معما در این بازی می شوید. اسرار و رازهایی که به سختی میتوان برای آنها جواب منطقی پیدا کرد. در این مقاله قصد داریم به این اسرار و رازها بپردازیم.

اگر شما هم علاقه مند بیشتر دانستن و کشف معماهای بازی Red Dead Redemption 2 هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

رازها و اسرار کشف نشده بازی  Red Dead Redemption 2

شما در هر گوشه و کنار دنیای این بازی را نگاه کنید اسرار عجیب و پنهانی را خواهید یافت. اگر کمی حس کنجکاوی بالایی داشته باشید به راحتی هفته ها درگیر این اسرار و معماها خواهید شد. راک‌ ستار در این بازی، سرزمینی از عجایب و کاوش خلق کرد که با وجود بیش از ۴ سال از اولین انتشار آن، تعداد چشمگیری از این رازها هنوز بی‌ جواب باقی مانده‌ اند.

 

دیدن دوباره آدمی مرموز؛ او واقعا چه کسی است؟

یکی از بزرگ ترین معماها بازی Red Dead Redemption 2 شخصی مرموز است که در نسخه اول هم چندین بار ظاهر شده است. تمام گیمرها زمانی را صرف درک و کشف راز این فرد کرده اند. اگر شما به شرق منطقه Grizzlies نزدیک به Fort Wallace بروید، کوه زیبایی را در آن منطقه مشاهده خواهید کرد. نکته جالب این است که در قله کوه، با یک راهب بودایی ملاقات می‌کنید که رو به جنگل در حال عبادت کردن است.

اکشن Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2

 

سوالی که مطرح می شود و تا الان بی پاسخ مانده است این است که راهب چه کسی است و چه هدفی دارد؟ این شخص در نسخه قبلی هم بارها به چشم دیده شده و همچنان مرموز و عجیب باقی مانده است. او ابتدا در RDR1 و در ماموریت I Know You، به‌ عنوان یک غریبه خوش‌ پوش ظاهر می‌شود که طی گفت‌ و گو با او، متوجه می‌شوید که اسم خود را فراموش کرده است. در نسخه اول مجموعه، جان مارستون در سه موقعیت مختلف با این شخص دیدار می‌کند و هر بار با سپردن ماموریتی به او، گیمر را منجر به دوراهی اخلاقی می‌کند. این مرد عجیب همچنین ادعا دارد که چیزهای زیادی از گذشته جان مارستون می‌داند.

اما اینکه او چگونه به این اطلاعات دست پیدا ‌کرده، هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

Red Dead Redemption

Satan Pentagram

تشریفات مذهبی Satan Pentagram

اگر حتی یکبار با بازی Red Dead Redemption 2 رو به رو شده باشید از تشریفات مذهبی این بازی تعجب خواهید کرد. این موضوع که بیشتر به تشریفات فرقه‌ای ناشناخته در بازی شباهت دارد، سوالات زیادی را برای طرفدارهای Red Dead Redemption 2 به‌وجود آورده است.

در گرگ ‌و میش صبح به دیدن کلبه‌ای در شمال غربی پست بازرگانی Van Horn بروید تا با شکل پنج ضلعی قرمزرنگ در پایین کلبه مواجه شوید. سپس با کمپ کردن، شب بعدی را در آن مکان سپری کنید؛ در ادامه زنی نزد شما می‌آید و به‌ شما می‌گوید شیطان اهالی روستا را می‌بلعد. بعد از کمی گفت‌وگو، زن از شما می‌ترسد و شروع به دویدن می‌کند و این‌گونه، طرفدارها را با راز این تشریفات سری تنها می‌گذارد.

 

Red Dead Redemption 2 Hobbit

هابیت ها و خانه های عجیب

بدون شک هرکسی میدانید شرکت راک استار در ربط دادن سوژه ها غیر عادی به همدیگه مهارت بالایی دارد. در بازی Red Dead Redemption 2 دوباره شاهد این ارتباط ها هستیم. هابیت‌ها انسان‌هایی کوتوله و کوچک‌اندام بودند که در جهان کتاب و فیلم‌های هابیت‌ها و ارباب حلقه‌ها حضور داشتند. خانه های هابیت ها به شکل دایره مانند داخل زمین فرو رفته اند. به طوری که انسان های معمولی به سختی وارد آنها میشوند. اگر شما به شمال شرقی نقشه جایی نزدیک به مرز Cumberland Forrest بروید، خانه هابیت‌ها را پیدا خواهید کرد.

معمایی که پیش می آید این است که آیا سازندگان در نظر داشتند هابیت‌ها یا انسان‌های کوتوله را در این بازی قرار دهند؟ یا اینکه اشاره به‌آن‌ها صرفا اداری احترامی به مجموعه کتاب‌های جی.آر.آر تالکین (J. R. R. Tolkien) است؟ همچنین این تنها باری نیست که شک به حضور هابیت ها در دل گیمرها رخنه میکند. در مناطق باتلاقی دوباره کلیسای کوچکی را خواهید یافت که باعث میشود دوباره به حضور هابیت ها شک کنید.

 

Red Dead Redemption 2

Blackwater city

سرنوشت تیم دو میدانی چه شد؟

یکی از ترسناک‌ترین رازهای بی‌ پاسخ Red Dead Redemption 2 در جنگل‌ های مه‌ آلود Tall Trees جریان دارد. هنگام بازدید از شهر Blackwater، گیمرها در روزنامه محلی شهر با مقاله‌ ای در مورد یک تیم دو و میدانی روبه‌رو می‌شوند که آخرین بار، در بخش شمالی شهر درحال دویدن دیده شده‌ اند. اگر گیمر به قسمتی از جنگل و درست زیر حرف L آخر از Tall Trees روی نقشه برود، با گودالی از جسد مرده ورزشکارها مواجه می‌شود.

حال ماجرا با دنبال کردن سرنخ‌ های موجود در دور و بر جسدها جالب‌ تر می‌شود؛ سرنخ‌ ها گیمر را به زیرزمینی که متعلق به ادموند لوری جونیور (Edmund Lowry Jr) است، هدایت می‌ کند. شواهد موجود در زیرزمین، کشته شدن تیم دو و میدانی توسط لوری جونیر را برملا می‌کند. این‌که ادموند چطور و به چه روشی این گروه را کشته هنوز یک راز باقی مانده است.

اما مطمئنا برنامه‌ ریزی دقیقی برای به‌ قتل رساندن گروهی از ورزشکاران داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *