بلاگ

چگونه در بازی GTA Online پولدار شویم؟

بازی Grand Theft Auto V در 17 سپتامبر 2013 منتشر و رونمایی شد. این بازی در دوره ی خود بسیار پر سر و صدا و هیجان آور بود، زیرا که گرافیک بسیار جذاب و چشمگیر این بازی در دوره ی خود بسیار خارق العاده و مطلوب بود که همین موضوع باعث شد که محبوبیت این بازی دوچندان شود. تفاوت عمده این نسخه بازی نسبت به سری های پیشین خود در تعویض کاراکتر های آن بوده است. کاراکتر هایی که در بخش داستانی بازی، زندگی عجیب و پر ماجرایی دارند. GTA Online بخش های کمی متفاوت تر و جذاب تری نسبت به نسخه داستانی خود دارد.  در این بازی پر طرفدار و جذاب لوازم و تجهیزات جدید و پیشرفته ای وجود دارد که در بخش های داستانی یافت نمی شوند. برای مثال اسلحه های لیزری و خاص یا اسکین های جذاب و فانتزی و … .

بازی GTA

 

آموزش بازی Grand Theft Auto Online

در خصوص این تفاوتی که گفتیم درباره ی تجهیزات و خودرو های زیبا و مدرن، باید به شما بگوییم که خریداری و تجربه کردن این تجهیزات کار راحتی نیست. و همچنین همه ی این موارد در دسترس نیستند به همین جهت شما برای خریداری خودرو های مدرن و جذاب یا هواپیما ها و کشتی ها و زیر دریایی ها و… حتما به پول بسیار زیادی نیاز دارید. اما باید بتوانید این مقدار پول را بدست بیاورید تا بتوانید از این مواردی که گفته شد بهره مند شوید در غیر این صورت فقط در حد یک آرزو باقی خواهد ماند.

در بخش داستانی شما می توانید با استفاده از کد های تقلب بازی Grand Theft Auto V ، موارد گوناگون از جمله، اسلحه، خودرو یا… را خریداری کنید. اما در حالت آنلاین چیزی تحت عنوان کد تقلب، رمز یا چیزای دیگه وجود ندارد. اگر هم باشد به دلیل نظارت هایی که از سوی راک استار انجام می شود، خیلی سریع حساب کاربری فرد متقلب مسدود می شود و اگر سطح کاربری فردی در هر لول باشد، حساب کاربری آن به سطح اول بر میگردد و اگر مجددا این عمل را تکرار کنید، برای همیشه حساب کاربری شما مسدود می شود و باید مجدد با حساب کاربری جدیدی وارد شوید.

 

چگونه پول دار شویم؟

پس از تشریح تمامی مسائلی که مطرح شد این سوال برای شما بوجود خواهد آمد که چگونه کسب درآمد کنیم؟

شرکت راک استار در نسخه آنلاین خود سعی کرده است که تا جایی که امکان دارد، محیط بازی واقعی تر و حقیقی تر یا در واقع نزدیک به دنیای امروزی باشد. بطوریکه شما بتوانید با استفاده از راه هایی که در دنیای حقیقی درآمد کسب می کنید از همان طریق بتوانید در GTA Online هم درآمد کسب کنید. یک سری روش هایی وجود دارد که شما با استفاده از آن ها می توانید به راحتی خیلی زود پولدار و ثروتمند شوید حتی بدون کمک شخص دیگر. اما قبل از اینکه به شما این روش را توضیح دهیم باید به نکاتی که می گوییم دقت و توجه لازم را داشته باشید.

بازی GTA Online

نکات مهم قبل از روش کسب درآمد در بازی GTA Online

  1. روشی که می خواهیم بگوییم منوط بر این است که شما مأموریت Cayo perico heist را انجام داده و زیر دریایی Kosatka را حتما در اختیار داشته باشید.
  2. برای خرید زیردریایی Kosatka به دو میلیون و دویست هزار دلار احتیاج دارید و برای اینکه بتوانید همچین پولی را بدست بیاورید با انجام تعدادی مأموریت ها و مراحل فرعی بازی یا رویداد هایی که به شما 3 برابر پول می دهند می توانید این پول طی چند روز بدست آورید.
  3. هر بازی دارای باگ هایی می باشد و بی عیب و نقص نیست. اما شما می توانید ازین موضوع گاهی به نفع خود استفاده کنید. در این بازی یک باگ فنی وجود دارد که شما با استفاده از آن می توانید سرعت کسب درآمد خود را چند برابر کنید. البته این باگ در پلتفرم PC انجام شده و تست هم شده است و کاملا امن و بدون مشکل خواهد بود.
  4. اگر میخواهید زود تر و سریع تر به نتیجه مطلوب برسید حتما مأموریت Cayo perico heist را بصورت تک نفره و انفرادی انجام بدهید. البته می توانید به هر سبک دیگه ای این مأموریت را به انتها برسانید اما بهترین راه این است که انفرادی انجام شود.

 

 

آموزش مأموریت Cayo perico heist

 

قدم اول: انجام مأموریت با استفاده از خرید زیر دریایی

هنگامی که شما زیر دریایی Kosatka را خریداری کردید، باید در قدم اول مأموریت دزدی از جزیره Cayo perico  را به همان صورت و روشی که گفته شده است، انجام دهید. البته باید بگوییم که شما در این بخش کار خاصی را انجام نمی دهید فقط با شیوه و روش های انجام مأموریت پیش رو آشنا می شوید. به این دلیل که چون اولین بار است که این مأموریت را دیده اید، جزئیات کامل آن برای شما شرح داده  می شود. شما بعد از اینکه یکبار این مأموریت را به پایان برسانید، می توانید بعد از آن بطور نامحدود هر مقداری که خواستید، این مأموریت را طی و تجربه مجدد کنید. نقطه قوتی که این مأموریت دارد این است که نسبت به مأموریت های دیگر در این بازی، شما می توانید خیلی راحت این مأموریت را بطور انفرادی و بدون کمک کسی دیگری انجام دهید و به پول زیادی برسید.

همچنین شما می توانید برای اینکه وقت کمتری را سپری کنید و به هدفتان زود تر برسید، پس از زمانی که وارد جزیره شدید، دو ناحیه را در نقشه پیدا کرده و سپس آن را مشخص کنید. برای شناسایی این ناحیه ها باید به آن جا رفته و با استفاده از تلفن همراه از آن جا عکس بگیرید. این دو منطقه، Drainage Tunnel و Main Doc هستند که در نقشه برای شما مشخص کرده ایم تا بتوانید راحت تر آن جا را پیدا کنید و مراحل را سپری کنید. ما برای رسیدن به این دو منطقه به شما تا جایی که می شود راهنمایی هایی ارائه می کنیم تا بتوانید راحت تر به آنچه می خواهید برسید. برای اینکه به ناحیه Drainage Tunnel برسید بهترین راه این است که با استفاده از یک قایق به آب بروید و با رفتن به زیر آب تونل را پیدا کنید، در این محل نیازی به عکس گرفتن با تلفن همراه خود ندارید. شما پس از پیدا کردن این تونل با استفاده از تجهیزات مورد نیاز و قابل استفاده از جمله مشعل جوشکاری یا همان Cutting Torch کار خود را انجام خواهید داد. با توجه به اینکه از مشعل جوش کاری استفاده می کنید نیازی به ماده منفجره نخواهید داشت و بی سر و صدا مأمورت سپری خواهد شد.

gta online-  Drainage Tunnel  Main Doc بازی

قدم دوم: انجام اقدامات لازم برای انجام 5 مأموریت برای رسیدن به هدف اصلی

این سرقت پیش نیازی دارد که باید چند مرحله اصلی و فرعی را بگذرانید و این مراحل هم بعد از اینکه تارگت اصلی را در جزیره پیدا و شناسایی کردید باید انجام بدهید. این مأموریت باید بطور کاملا مخفیانه اجرایی شود که استفاده از Suppressor  یا صدا خفه کن نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. پس حتما به شما یادآور می شویم که برای اینکه مأموریت شما با سهولت اجرا شود حتما در قسمت تنظیمات اسلحه، گزینه ی Suppressor را انتخاب کنید. پیشنهاد ما برای انتخاب سلاح، گزینه دوم یعنی Conspirator  است. بطور قطعی باید این 5 مأموریت را به اتمام برسانید تا بتوانید این مأموریت سرقت را اجرایی کنید در غیر این صورت انجام این مأموریت امکان پذیر نخواهد بود.

در قسمت بالا به مشعل جوشکاری اشاره کردیم، که باید در این مأموریت ها آن را پیدا کنید یا سلاح هایی که مورد استفاده قرار خواهد گرفت، همگی در این مواردی که ذکر شد، وجود دارد. حتی در این مأموریت ها وسیله ای پیدا خواهید کرد که می توانید اسکنر های اثر انگشت را هک کنید. برای انجام این مأموریت ها هم مانند مأموریت اصلی، می توانید آن ها را بطور کامل تک نفره و انفرادی طی کنید و زمان انجام آن حدود 40 دقیقه الی 45 دقیقه زمان خواهد برد.

بعد از اینکه بطور کامل پیش نیاز های این مأموریت را انجام دادید، باید مواردی را انتخاب کنید تا مأموریت سرقت شما، آغاز شود. برای وسیله ی نقلیه از زیر دریایی Kosatka استفاده کنید چرا که محل تونل در زیر آب وجود دارد و دسترسی به زیر آب با زیر دریایی بسیار راحت تر است. همچنین از وجود Infiltration Point و Compound Entry Point در تونلی که در منطقه Drainage Tunnel شناسایی کردید اطمینان کامل داشته باشید. برای محل فرار یا همان Escape Point هم Main Dock را انتخاب کنید. به دلیل اینکه فاصله کمتری با ویلای اصلی دارد. ناگفته نماند که زمان انجام مأموریت دزدی را هم می توانید در روز و شب به دلخواه انتخاب کنید و در زمان دلخواه انجام دهید زیرا شما باید مخفیانه نفوذ کنید و بهتر است که برای داشتن میدان دید کافی و نمایان بودن راه ها و مسیر ها در روز این کار را انجام بدهید.

 

بازی GTA Online cayo pericp

روش های ثروتمند شدن در بازی Grand Theft Auto Online

  1. به شما حتما پیشنهاد می کنیم بازی را در سطح سختی بالا یعنی Hard Mode انجام دهید زیرا در این حالت چالش Elite Challenge برای شما فعال می شود و این باعث می شود که شما با اجرای این چالش صد هزار دلار پول بیش تری بدست بیاورید. البته بگوییم که اجرای این چالش بسیار ساده است و باید 3 نکته را رعایت کنید: یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که مأموریت را حتما کمتر از 15 دقیقه به اتمام برسانید و تمام کنید و دوم این است که کیف خود را حتما خالی نگذارید و هنگام هک کردن اسکنر اثر انگشت، دقت کافی داشته باشید تا اشتباه نکنید. درجه سختی Hard Mode برای مأموریت اصلی هم باعث می شود که پول بیش تری بدست آورید و در صورت فعال بودن این گزینه علامتش را پایین صفحه نمایان شده خواهید دید.
  2. تارگت های اصلی این مأموریت برای سرقت مدل گوناگون دارند که مهم ترین و با ارزش ترین بین آن ها الماس صورتی بوده است که وقتی در حالت Hard Mode باشید، 1.4 میلیون دلار به شما جایزه خواهد رسید. تارگت های فرعی هم مانند پول نقد و تابلو های نقاشی که بصورت رندوم در بخش هایی از ناحیه وجود دارند که می توانید از آن ها بهره مند شوید. معمولا بهتر این است که وقتی تارگت های فرعی انبوه شده است، شما از طریق این ها چالش را هم تکمیل کنید.
  3. روش اتمام رساندن این مأموریت بطور کامل بصورت مخفیانه و عملکرد پنهانی می باشد. درواقع شما همه ی حرکات و واکنش هایی که دارید بر مبنی مخفی کاری خواهد بود. به همین ترتیب باید برای سلاح خود از صدا خفه کن استفاده کنید. همچنین فقط باید از طریق هدشات دشمنان را بکشید تا مشکلی برای مأموریت پیش نیاید.
  4. با توجه به اینکه مأموریت را به تنهایی و بصورت انفرادی انجام می دهید، وقت خود را برای وارد شدن به اتاق های دیگر هدر ندهید و تمرکز اصلی را بر روی اتاقی که باید بروید بگذارید.

 

قدم سوم: انجام مأموریت پس از انجام پیش نیاز ها

با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد، حال باید بدانید که چه پیش نیاز هایی را باید انجام داده باشید، پس از طی آن مرحله شما طبق مسیری که برای شما درنظر گرفته شده این مأموریت را انجام دهید. فقط باز هم تأکید می کنیم، باید این مأموریت مخفیانه انجام شود و نگهبان ها نباید از حضور شما مطلع شوند در غیر این صورت آژیر قرمز به صدا در می آید و شما می بازید. وقتی مخفیانه وارد شوید احتمال زنده ماندن شما 100 درصد است و می توانید خیلی سریع مأموریت را به اتمام برسانید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *